همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان بیمه سلامت ایران ضمن اشاره به آمادگی این مجموعه در ایام نوروز جهت ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمه شدگان، گفت: لیست واحدهای کشیک در ایام نوروز در پورتال سازمان ثبت شده است.

به گزارش فارس، سیدمهدی میرشاه ولد با اشاره به آمادگی سازمان بیمه سلامت در ایام نوروز جهت ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمه‌شدگان در سراسر کشور، اظهار داشت: تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات در این ایام پیش‌بینی شده است به طوری که تعدادی از ادارات و دفاتر پیشخوان دولت آمادگی ارائه این خدمات را دارند.

وی تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت ایران در ایام نوروز آمادگی ارائه خدمات تائید دارو و همچنین امور بیمه‌گری را دارد و چنانچه بیمه‌شدگان نیاز به این گونه خدمات داشته باشند می‌توانند به ادارات بیمه سلامت و دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

میرشاه ولد بیان داشت: ادارات و همچنان دفاتر پیشخوان دولت در ایام نوروز از ساعت 8 صبح الی 13 آمادگی ارائه خدمات در بخش‌های اشاره شده را دارند ضمن اینکه در تهران نیز 18 دفتر پیشخوان دولت در مناطق مختلف جهت ارائه خدمات در حوزه بیمه‌ای پیش‌بینی شده است.

سخنگوی سازمان بیمه سلامت ایران خاطر نشان کرد:‌ در پورتال سازمان بیمه سلامت لیست دفاتر پیشخوان دولت در ایام نوروز مشخص شده و بیمه‌شدگان می‌توانند با مراجعه به این پورتال از کشیک دفاتر پیشخوان دولت و همچنین ادارات بیمه‌سلامت مطلع شوند.

کد خبر 290294

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha