همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: تلاش دشمن ایجاد تفرقه از راه اسلام هراسی و تبلیغ علیه کشور است.

احمدرضا پوردستان

به گزارش ایرنا از روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان، امیر احمدرضا پوردستان روز سه شنبه در جمع کارکنان این قرارگاه و یگان های تابعه،افزود: ایجاد و تجهیز داعش در منطقه یکی از برنامه های دشمن در راستای طرح های شوم در منطقه است .

وی، گفت: دشمن فهمیده است که ملت شریف ایران در کنار نیروهای مسلح با تمام توان از کشورشان دفاع کرده و همیشه پیرو ولایت فقیه و رهبرشان هستند.

امیر پوردستان افزود: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس 46 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که هزار و 500 نفر آنان از برادران اهل سنت هستند و این یعنی وحدت و در کنار آن ارمغان پیروزی است.

او اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرزهای کشور شجاعانه آماده دفاع از کیان جمهوری اسلامی است و گروه های تکفیری داعش می دانند که توان مقابله با نیروهای مسلح و فرزندان ایران را ندارند.

وی با اشاره به این کلام رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) که فرمودند' بروید کاری کنید که مسوولین و ملت به نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تکیه کنند'، گفت: این کلام رهبری نشان از اهمیت و جایگاه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که با تمام ماموریت های نظامی آشنا و دارای توان رزمی بالایی است.

امیر پوردستان گفت: پروژه ایران هراسی از سوی آمریکا و با سرمایه گذاری های کلان به منظور کاهش نفوذ ایران در منطقه صورت می گیرد و ایران به دلیل نوع گفتمان سیاسی بعد از انقلاب مورد توجه ملت ها و نیروهای آزادیخواه جهان قرار گرفته و به دلیل نظامی که ایجاد کرده است از ویژگی ها و توانمندی های قابل قبولی برخوردار است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه گفت: این نیرو آمادگی مقابله در برابر هر گونه تجاوز نظامی علیه استقلال، تمامیت ارضی، نظام جمهوری اسلامی ایران و منافع کشور را دارد.

وی همچنین گفت: مرزهای غربی کشور ایران در مقابل ورود اشرار و گروهای تروریستی دژ غیر قابل نفوذ است و ملت شریف ایران و منطقه غرب کشور بدانند رزمندگان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران شبانه روز بیدارند و از مرزهای ایران دفاع می کنند و اجازه تعرض به خاک وطن را نمی دهند.

وی گفت: اهل تجاوز به هیچ کشوری نیستیم ولی اگر کشوری بخواهد خیال خام تجاوز به ایران را عملی کند ضربه ای مهلک تر از حمله اولیه خود دریافت می کند.

امیر پوردستان همچنین با اشاره به ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س)، این بانوی بزرگ را الگو و اسوه برای زنان مسلمان دانست و گفت: زنان و دختران مسلمان ایران باید از زندگی فاطمه زهرا (س) درس بگیرند و فداکاری و ایثار را از این بانوی گرامی یاد بگیرند و در تمام ابعاد زندگی ایشان را الگو و اسوه خود قرار دهند.

کد خبر 290273

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha