مدیر شبکه ۳ از عزم جدی تلویزیون برای پخش سریال طنز «در حاشیه» در تعطیلات نوروز خبر داد و خواستار افزایش سعه‌صدر مسئولان و مدیران در مواجهه با محصولات رسانه‌ای شد.

بازیگران سریال

سيدغلامرضا ميرحسيني با اشاره به نامه اخير وزير بهداشت مبني بر تامل بيشتر مديران تلويزيون در پخش تازه‌ترين تجربه كارگرداني مهران مديري به همشهري گفت: طبعا حق اظهارنظر براي هر وزارتخانه‌، سازمان‌ و نهاد وجود دارد اما فراموش نكنيم مجموعه‌اي را كه هنوز به نمايش درنيامده نبايد پيش‌داوري و قضاوت كنيم. بزرگان و دوستان اجازه بدهند سريال ديده شود و پس از آن اگر نكته‌اي هست، مورد قضاوت قرار بگيرد.

وي در ادامه افزود: مخاطبان تلويزيون نياز به فضاي شاد دارند و اين يك ضرورت براي جامعه است. اگر در توليد يك سريال طنز با موضوع خاص وارد حوزه‌هاي مختلف اجتماعي و فرهنگي نشويم، آن وقت بايد درباره چه موضوعي صحبت شود؟ تا امروز سريال‌هايي كه از آقاي مديري پخش شده، آسيب و تأثير نامطلوب نداشته و سريال «مرد هزار چهره» وي با وجود شوخي‌كردن با دستگاه‌ها و نهادهايي چون دادگاه و نيروي انتظامي و مطرح‌كردن نكات طنز، مورد استقبال قرار گرفت. طرح نقد يا يك موضوع خاص به معني توهين و تحقير نيست.

ميرحسيني مدير شبكه3، با بيان اينكه قضاوت‌كننده اصلي مردم و مخاطبان تلويزيون هستند، گفت: ابتدا بايد اجازه بدهيم مردم سريال را ببينند و تصميم نهايي را خود آنها بگيرند. بنده معتقدم پيش‌داوري درباره سريالي كه هنوز روي آنتن نرفته، درست نيست. همه بايد آستانه تحمل خود را بالا ببريم. باز هم مي‌گويم، اگر انتقادي باشد مطرح مي‌شود اما هرگز قصد تخريب فرد يا گروهي وجود ندارد و بايد به فضاي موجود در عرصه مسائل اجتماعي و فرهنگي با ديد منطقي نگاه كرد.

به گزارش همشهري، وزير بهداشت همزمان با قطعي‌شدن خبر پخش نوروزي سريال در حاشيه از شبكه3، نامه‌اي به رئيس سازمان صدا و سيما نوشت و از وي خواست تا رفع دغدغه‌هاي جدي جامعه پزشكي مانع روي آنتن رفتن سريال تازه مهران مديري در تعطيلات نوروز شود. در حاشيه با موضوع ماجراهاي پزشكان و كاركنان يك بيمارستان، از 6 فروردين 94 پخش مي‌شود.

 

کد خبر 290128

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha