مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان، محدودیت‌های ترافیکی ایام نوروز ۱۳۹۴ در محورهای مواصلاتی این استان را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مهیار رستگار رییس پلیس راه استان گیلان در اين باره گفت: این محدودیت‌ها به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه از 27 اسفند ماه جاری تا 16 فروردین ماه 94 در محورهای ارتباطی استان اعمال می‌شود.

وي ادامه داد: بر این اساس، عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروز در تمامی آزاد راه‌ها و بزرگراه‌ها و محورهایی که ضرورت ایجاب کند، ممنوع است.

رستگار افزود: در تمامی محورهای برون شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود؛ عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل موادسوختی و فاسدشدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایط نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

رییس پلیس راه گیلان اضافه کرد: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 بیست و هفتم اسفند ماه جاری تا ساعت یک بامداد پنجم فروردین ماه سال آینده و از ساعت 12 ششم فروردین ماه سال 94 تا ساعت یک بامداد هشتم فروردین ماه و از ساعت 12 یازدهم فروردین ماه تا ساعت یک بامداد پانزدهم فروردین ماه از محور قزوین به رشت و بالعکس ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین موادسوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت 7 تا 24 روزهای بیست و هشتم و بیست و نهم اسفندماه جاری و همچنین یکم، دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم فروردین ماه سال 94 در محورهای اردبیل به آستارا و خلخال به اسالم ممنوع خواهد بود.

سرهنگ رستگار از همه رانندگان خواست همکاری لازم را با پلیس داشته باشند و برای دریافت اطلاعات از وضعیت راه‌های استان گیلان با شماره 01333755004 تماس بگیرند.

طرح ترافیکی نوروز 94 نیز از بیست و پنجم اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه می‌یابد.

در این طرح، روزانه 500 نفر نیرو در قالب 70 گروه بصورت گشت‌های محسوس و نامحسوس در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند. همچنین 200 پلیس افتخاری و راهور محله در اجرای این طرح همکاری دارند.

51 پایگاه امدادی درون شهری و برون شهری جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز همزمان با آغاز این طرح، فعال شده است.

کد خبر 290126

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha