همشهری آنلاین: جانشین سازمان بسیج مستضعفین از اجرای نمایش رزمی در اردوگاه های کاروان‌های راهیان نور خبر داد.

علی فضلی

وی افزود:همزمان با آغاز به کار جشنواره ملی سرزمین نور در اردوگاه‌ها، زیارتگاه‌ها و یادمان‌های مختلف مناطق عملیاتی دفاع مقدس نمایش رزمی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی در بازدید از روند برگزاری دوازدهمین جشنواره سرزمین نور اظهار کرد:24 هزار و 600 اثر هنری و فرهنگی در دبیرخانه دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور داوری شد. این تعداد اثر در استان‌ها داوری شده و منتخب آثار برای بخش پایانی و حضور در همایش و جشنواره راه یافت.

وی، نوآوری و خلاقیت را از برنامه‌های فرهنگی سال 94 کاروان های راهیان نور عنوان کرد و گفت:برنامه‌های فرهنگی راهیان نور ضمن استمرار، نوآوری و خلاقیت و توجه به زیرساخت‌های نمایشگاهی کتاب با عنوان دفاع مقدس، تئاتر صحنه‌ای و خیابانی اجرا می‌شود و در اماکنی که فرصت گسترش نمایش رزمی را نداریم، اجرای جشنواره می‌تواند به توسعه کار فرهنگی کمک کند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین همچنین با بیان نقش خادمان در طرح اعزام کاروان‌های راهیان نور، گفت:200 هزار خادم راهیان نور اعم از دانش‌آموزی، دانشجویی، حوزه علمیه و اقشار مختلف مردم در امور پشتیبانی، اسکان، حمل و نقل و ترابری زمینی و ریلی فعالیت دارند.

آیین افتتاحیه برنامه‌های دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور شامگاه چهارشنبه همزمان با روز ملی راهیان نور با حضور کاروان‌های راهیان نور، فرماندهان لشکری و کشوری و میهمانان خارجی از کشورهای خارجی در مجتمع اردوگاهی شهید باکری خرمشهر آغاز شد.

در این آیین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور،فرمانده نیروی دریایی سپاه، نمایندگان پست استان خوزستان و پست خرمشهر و جمعی از زائرین سرزمین نور و خانواده‌ای شهدا و جانبازان حضور داشتند.

کد خبر 289898

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha