شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: در تعطیلات نوروز، تهران آنقدر خلوت است که بتوان از یک سر شهر به بوستانی در سوی دیگر شهر رفت، بدون آنکه نگران ساعت‌های طولانی ترافیک بود.

نوروز

 تهرانی‌ها خوب می‌دانند که سراغ بهترین آب و هوای تهران را باید در تعطیلات نوروز گرفت که شهر حسابی خلوت شده و آسمان از همیشه آبی‌تر و هوا از همیشه پاک‌تر است.

برای تهرانی‌هایی که نوروز را در تهران می‌مانند یا مسافران نوروزی تهران، یکی از گزینه‌های دلچسب گشت و گذار، بوستان‌های بزرگ و كوچكي است که در سراسر شهر وجود دارد.

اين لكه‌هاي سبز كه بيشترشان از روزگار قديم تهران به جا مانده‌اند و بعضي‌هاي‌شان هم در سال‌هاي اخير ساخته شده‌اند، تقریبا در هر محله‌اي از تهران در دسترس‌اند.

البته در تعطيلات نوروز، تهران آنقدر خلوت است كه بتوان از يك سر شهر به بوستاني در سوي ديگر شهر رفت، بدون آنكه نگران ساعت‌هاي طولاني ترافيك بود.

اگر ساكن تهران هستيد و نتوانسته‌ايد با خانواده به سفر برويد، حتما سري به يكي از اين بوستان‌هاي بزرگ شهر بزنيد و در هواي بهاري بچه‌ها را مهمان بازي و تفريح كنيد.

بوستان‌هايي كه معمولا غير از وسايل بازي معمولي، امكاناتي مثل پيست دوچرخه‌سواري، آلاچيق، فضاي باز براي بادبادك بازي، غذاخوري و بوفه و بازي‌هاي برقي دارند.

نويسنده: مريم سعيدنژاد و علي اکبررضوي /عکس: هاتف همايي

منبع:همشهري سرزمين من

کد خبر 289867

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha