همشهری آنلاین: نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آماده شدن ۲ میلیون تعرفه رأی ویژه چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها، گفت: تعرفه‌های اشاره شده یک ساعت قبل از برگزاری انتخابات در ۲ هزار شعبه اخذ رأی توزیع خواهد شد و نتایج انتخابات ۲۴ ساعت بعد اعلام می‌شود.

به گزارش فارس، مرتضی طلایی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در 22 اسفندماه اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اعم از بخش نظارت و اجرایی پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی شده است که 2 هزار شعبه اخذ رای در مدارس و مساجد مستقر شوند که تا به امروز جانمایی 1750 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

طلایی بیان داشت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در هر محله حداقل 5 شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است که از ساعت 9 صبح الی 19، شعب اخذ رای آماده هستند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، خاطر نشان کرد: پس از پایان رای گیری در هر شعبه اخذ رای، صندوق‌ها توسط ناظرین شعب و نیروهای اجرایی شمارش خواهند شد و پس از تهیه صورت جلسه مربوطه در 4 نسخه، بلافاصله صندوق‌ها با هماهنگی رئیس شعبه و سایر عناصر شعبه‌های اخذ رای به سازمان‌های تجمیع منطقه‌ای ارسال خواهد شد.

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در 22 منطقه تهران، سازمان‌ها تجمیع منطقه‌ای برای دریافت صندوق‌های رای پیش‌بینی شده است که پس از تجمیع تمامی صندوق‌ها در محل‌های اشاره شده جهت مرحله آخر به ستاد اجرایی انتقال داده خواهند شد.

طلایی گفت: در ستاد اجرایی انتخابات و پس از مراحل اولیه تعداد شرکت‌کنندگان به ترتیب محلات و مناطق مشخص و کار به شکلی تعریف شده است که ما می‌توانیم در مدت زمان 12 ساعته اسامی انتخاب شدگان را انتخاب کنیم اما با توجه به این که احتمال دارد شکایت و یا تخلفی مطرح شود ما نیز بنا داریم پس از 24 ساعت از زمان برگزاری انتخابات، نتایج را اعلام کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، تصریح کرد: در حال حاضر نیز هیچ تخلف و یا شکایتی از سوی کاندیداها در زمان تبلیغات مطرح نشده است چرا که تمام ساز و کارهای لازم برای اجرای یک انتخابات صحیح و سالم پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد بالغ بر 2 میلیون تعرفه جهت برگزاری انتخابات شورایاری‌ها پیش‌بینی شده است که با توجه به تمهیدات لازم تعرفه‌های اشاره شده ساعت 6 صبح روز جمعه در شعب اخذ رای توزیع خواهد شد.

طلایی ادامه داد: شهروندان این اطمینان را داشته باشند که ما به عنوان هیات اجرایی و دوستان ما در هیات نظارت و همچنین سایر اعضای شورای شهر از آرای آن‌ها به عنوان یک امانت حفاظت خواهیم کرد.

کد خبر 289662

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha