سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق از کشته شدن ۱۷۰ تروریست داعش و همچنین انهدام ۷۰ خودرو و تخریب ۳ پادگان و ۴۰ منزل آنها خبر داد.

نیروی هوایی عراق از هلاکت ۱۷۰ داعشی خبر داد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز، ریاض المالکی فرمانده نیروی هوای ارتش عراق از اجرای516 پرواز هوایی برای حمایت و پشتیبانی از یگانهای زمینی در5 روز گذشته خبر داد و گفت: نیروی هوایی ارتش حدود170 تروریست داعشی را به هلاکت رساند و 70 خودرو، سه پادگان، چهار مرغداری، یک جایگاه سوخت و 40 منزل وابسته به این گروه را ویران کرد.

وی در ادامه این مطلب افزود: شمار پروازهای نیروی هوایی ارتش عراق برای حمایت از یگانهای زمینی به 516 پرواز رسید . نتایج این عملیات به منهدم شدن 31 خود روی تک سرنشین، 16 خودروی «همر»، 13 خودروی بمب گذاری شده از انواع مختلف و 20 خودروی حمل اشخاص منجر شد.

حامد المالکی اظهار داشت: این عملیات همچنین به ویران شدن دو بولدوزر، چهار مرغداری و جایگاه سوختی که تروریست ها در آن مخفی شده بودند، منجر شد.

فرار تروریستها از شرقاط به نینوا

تروریست های داعش در حال فرار از شهرک الشرقاط در شمال تکریت به سمت استان نینوا هستند. داعش پل تکریت را منفجر کرد واین درحالی است که نیروهای ارتش عراق به سوی مرکز این شهر پیشروی می کنند.

اتاق فرماندهی عملیات بغداد از کشته شدن50 تروریست در منطقه الکرمه و منطقه العطر در غرب بغداد پایتخت عراق خبر داد.

دهها تروریست در حملات هوایی جنگنده های عراقی و خارجی و همچنین حملات نیروهای امنیتی در روستای الکرمه در یکی از مناطق غربی بغداد، کشته شدند.

کد خبر 289595

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خلیج‌ فارس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha