دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: ارزش دلار در معاملات روز دوشنبه ۱۸ اسفند در برابر ین ژاپن در پی انتشار آمار مثبت درباره بازار کار در آمریکا افزایش یافت.

ارزش دلار در معاملات امروز بازار توکیو در برابر ین ژاپن افزایش یافت و هر دلار در برابر 120 ممیز 92 ین داد و ستد شد. این در حالی است که هر واحد پول آمریکا در معاملات روز دوشنبه بازار نیویورک در برابر 120 ممیز 78 ین به فروش رسیده بود.

ارزش یورو در معاملات امروز در برابر دلار کاهش یافت و هر یورو در برابر 1/0841 دلار - پایین ترین میزان از اوایل سال 2003 تاکنون- داد و ستد شد، در حالی که هر واحد پول اروپا در معاملات قبلی در برابر 1/0842 دلار به فروش رسیده بود.

ارزش یورو در برابر ین نیز کاهش یافت، به طوری هر واحد پول اروپا در برابر 131 ممیز 11 ین به فروش رسید. هر یورو در معاملات قبلی در برابر 130 ممیز 95 ین داد و ستد شده بود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از توکیو، کیت وارن، کارشناس سرمایه گذاری پیش بینی کرد سیر نزولی ارزش دلار ادامه داشته باشد، بویژه اگر آمار و ارقام اقتصادی که در آمریکا منتشر می شود، همچنان مثبت باشد. وی گفت شرکت ها در شرایط بهتری به سر می برند و به نیروی انسانی خود اضافه می کنند.

وزارت کار آمریکا روز جمعه اعلام کرد با وجود شرایط نامساعد آب و هوایی و افزایش حذف فرصت های شغلی در بخش نفت، ماه فوریه در این کشور دست کم 295 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد شد.

 

کد خبر 289488

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha