همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تاپایان سال یک سری از شناورها و در ابتدای سال‌های آینده سری دیگری از شناورهای پیشرفته ایران رونمایی می‌شود.

حسین دهقان

سردار حسین دهقان در گفت‌وگو با تسنیم در انزلی، با بیان اینکه آموزش نیروهای متخصص و کمک به تامین امنیت دریای صلح و دوستی خزر از اهداف الحاق ناوشکن فوق پیشرفته دماوند به ناوگان دریایی ارتش در شمال کشور است، اظهار داشت: به زودی شناورهای فوق پیشرفته و بزرگ جمهوری اسلامی ایران رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که ناوشکن «دماوند» محصول خرد و توانمندی متخصصان ایرانی است، افزود: تاپایان سال یک سری از شناورها و در ابتدای سال‌های آینده سری دیگری از شناورهای پیشرفته ایران رونمایی می‌شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ناوشکن دماوند در تأمین امنیت دریای خزر به همسایگان کمک می‌کند، گفت: ناوشکن دماوند می‌تواند مبارزه با تروریسم، در مبارزه با موادمخدر نیز فعالیت کند.

دهقان با تأکید بر اینکه ناوشکن دماوند پیامش برای همسایگان صلح و دوستی است، خاطرنشان کرد: این ناوشکن با همکاری نخبگان جوان و متخصص دانشگاهی و متخصصان نیروی دریایی و وزارت دفاع طراحی و ساخته شده است.

وی با تأکید بر عزم کشور برای پیشرفت و توسعه صنایع دفاعی،‌ تصریح کرد: پروژه‌ها و طرح‌های خوبی داریم که به زودی برخی از آن‌ها رونمایی می‌شود.

کد خبر 289485

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha