همشهری‌آنلاین: امسال کودکان ایرانی برای نخستین بار همراه با کودکان سایر کشورهای دنیا در برنامه‌های هفته جهانی پول مشارکت می‌کنند.

برنامه‌های هفته جهانی پول

به گزاش روابط عمومي ماهنامه قلک امیر لعلی، مدیرمسؤول ماهنامه قلک با بیان این مطلب اظهار داشت: هر ساله هفته جهانی پول به ‌صورت یکپارچه توسط سازمان‌های مردم‌نهاد در کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود که هدف از برنامه‌های این هفته، آشناسازی کودکان و نوجوانان با موضوعات اقتصادی و مهارت‌های اقتصادی زندگی است.

وی اظهار داشت: ماهنامه قلک که برای نخستین بار در دنیا با موضوع ارتقای سبک اقتصادی زندگی کودکان منتشر می‌شود، همراه با جامعه جهانی، طرح‌های ویژه‌ای را برای آشناسازی کودک و نوجوان با مفاهیم اقتصادی در این هفته تدارک دیده است.

مدیرمسؤول ماهنامه قلک تصریح کرد: از جمله برنامه‌های درنظر گرفته در هفته جهانی پول که روزهای 19 تا 25 اسفندماه برگزار می‌شود، داستان‌خوانی و شعرخوانی با موضوع معرفی مشاغل، حفظ چرخه محیط‌زیست، پول و مفاهیم صرفه‌جویی انرژی و همچنین انجام بازی‌های گروهی درباره‌ آشنایی با بانک در مهدهای کودک و کلاس‌های مدارس به‌صورت گسترده است که هماهنگی‌هایی با مراکز آموزشی منتخب در این زمینه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مدیران، معلمان و مربیان مهدهای کودک و مدارس ابتدایی می‌توانند برای دریافت برخی کتاب‌ها و محتوای آموزشی در این حوزه و همراهی با کودکان دنیا در هفته جهانی پول، با دفتر ماهنامه قلک به شماره 88931914 تماس بگیرند.

لعلی از دیگر برنامه‌های هفته جهانی پول را در ایران، توزیع رایگان 3 هزار نسخه از ماهنامه قلک در برخی مناطق محروم و کتابخانه‌های مدارس شهرستان‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین در نظر داریم در نمایشگاه مطبوعات کودک و نوجوان که تا 24 اسفندماه در مجموعه فرهنگی یادمان شهدای هفتم تیر تهران در حال برگزاری است، گروه‌های بازدیدکننده از مدارس با این موضوعات آشنا کنیم. همچنین در وب‌سایت ماهنامه قلک، در این هفته مطالب آموزشی در اختیار کودکان و نوجوانان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 289466

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha