همشهری آنلاین: سخنگوی ستاد چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها با اشاره به برگزاری انتخابات شورایاری‌ها در ۲۲ اسفند گفت: انتخابات در ۱۷۵۰ شعبه اخذ رأی برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، امیر فاضل الهیان با اشاره به آخرین اقدامات هیأت اجرایی و ستاد هماهنگی شورایاری‌ها جهت برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران اظهار داشت: تمامی امکانات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در همین رابطه تعامل خوبی فی مابین سایر دستگاه‌های اجرایی و قانونی از جمله استانداری، فرمانداری، مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر و هیأت اجرایی و نظارت وجود دارد.

الهیان بیان داشت: با توجه به برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در 22 اسفند ماه سال جاری، 1750 شعبه اخذ رأی در سطح محلات برای روز رأی‌گیری پیش‌بینی شده است.

سخنگوی ستاد چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها ادامه داد: در هر محله 5 شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است و کار به گونه‌ای تقسیم‌بندی شده است که ساکنین در هر محله دسترسی آسان به شعب اخذ رأی در محلات داشته باشند.

وی گفت: در حال حاضر از 13 هزار و 815 نفر ثبت‌نام شده در سایت شورایاری‌ها، تعداد قابل توجهی از این افراد توسط هیأت نظارت تأیید شده است.

الهیان در خصوص تخلفات کاندیداها در زمان تبلیغات چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها گفت: در این زمینه نیز اقدامات لازم پیش‌بینی شده است و چنانچه تخلفاتی مغایر با آیین‌نامه و مقررات تبلیغات شورایاری‌ها باشد با آن برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 289298

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha