۲۰۰هنرمند عرصه‌های مختلف هنری روز گذشته در بوستان گفتگو حضور یافتند تا به بهانه مراسم درختکاری سرآهنگان هنر و رسانه، ۲۰۰ اصله نهال به نام هنرمندان و اصحاب رسانه در بوستان گفتگو بکارند.

درختکاری

علي محمد مختاري در مراسم آيين درختكاري سرآهنگان هنر و رسانه كه در بوستان گفتگو برگزارشد، با اشاره به فصل درختكاري در آستانه سال جديد گفت: 200اصله نهال به نام اصحاب رسانه و هنرمندان با حضور جمعي از خبرنگاران و پيشكسوتان عرصه هنر كاشته شده‌است. مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهر تهران با اشاره به طرح نهضت درختكاري كه از 2ماه پيش در شهر تهران آغاز شده است، تصريح كرد: به همين منظور تا پايان سال‌جاري هزار اصله نهال از گونه‌هاي مثمر و غيرمثمر در شهر تهران كاشته مي‌شود. وي با تأكيد بر هزار هكتار درختكاري در دامنه جنوب البرز، ادامه داد: اين در حالي است كه برنامه ويژه‌اي را براي كاشت درخت در معابر و منازل شهروندان نيز در دستور كار داريم.

در مراسم آيين درختكاري سرآهنگان هنر و رسانه استادان مجسمه‌سازي‌، موسيقي‌دانان، نقاشان، استادان گرافيك و مجريان تلويزيوني حضور داشتند.

محسن سليماني در مراسم آيين درختكاري سرآهنگان هنر و رسانه با بيان اينكه در اين مراسم ميزبان پيشكسوتان هنر ايران‌زمين بوديم، افزود: هنرمندان عرصه‌هاي مختلف همچون موسيقي، هنرهاي تجسمي، طراحان، گرافيك، نقاشي، هنرهاي سنتي و مجسمه‌سازي در قالب انجمن‌هاي هنري در اين مراسم حضور يافتند.

مدير اداره نقاشي سازمان زيباسازي شهر تهران در ادامه يادآور شد: حضور 200هنرمند پيشكسوت در اين مراسم دركاشت درخت در بوستان گفتگو از شاخصه‌هاي اين برنامه به شمار مي‌رود.

کد خبر 288693

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha