پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک فروند بالگرد در ارتفاعات دربند تهران سقوط کرد.

دربند

به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یک فروند بالگرد ساعتی پیش در ارتفاعات دربند با کوه برخورد و سقوط کرد.

هم اکنون عوامل هلال احمر، آتش نشانی و ... در محل حاضرند و آنطور که منابع محلی گزارش کرده اند این بالگرد پس از سقوط دچار حریق نیز شده است.

حسین درویشی سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز با تایید خبر سقوط یک بالگرد در ارتفاعات در بند، جزئیاتی از این حادثه را تشریح کرد و گفت: حادثه سقوط بالگرد در حوالی ساعت 14:45 امروز رخ داد و به دنبال آن دو تیم از سوی هلال احمر به محل حادثه که در بالای منطقه دربند واقع شده است، اعزام شدند.

وی با ببان اینکه نیروهای آتش نشانی و پلیس نیز در محل حاضرند، گفت: بالگرد از نوع یک موتوره بوده و پس از سقوط دچار حریق شده است.

درویشی درباره اینکه این بالگرد متعلق به چه سازمانی بوده است نیز به ایسنا گفت: با توجه به سوخته شدن بدنه بالگرد هنوز امکان شناسایی بالگرد وجود ندارد.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با بیان اینکه این حادثه مورد فوتی داشته اما تعداد آن هنوز قطعی و مشخص نیست افزود: تیم های هلال احمر مشغول شناسایی و امداد رسانی در محل هستند.

کد خبر 288326

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha