دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۳:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: در حالی که تا برگزاری کنسرت حسین علیزاده و گروه هم‌آوایان در تالار کشور بیش از 20 روز باقی است ، 60 درصد بلیت‌های این کنسرت فروش رفته است.

رامین صدیقی مدیر نشر موسیقی هرمس و از دست اندرکاران اصلی این کنسرت ضمن اعلام این خبر به همشهری آنلاین گفت : در مرحله اول فروش بلیت که تا اول شهریور ادامه دارد ، بلیت‌ها از طریق سایت اینترنتی نشر موسیقی هرمس به فروش می رسد که تاکنون نزدیک به 60 درصد بلیت‌ها به فروش رفته است.

وی درباره مرحله دوم فروش بلیت گفت که این مرحله از ابتدای شهریور شروع می شود و بلیت‌ها در مراکز فروشی که بعدا اعلام می‌شود به فروش خواهد رسید.
وی درباره کنسرت گروه هم آوایان گفت: این کنسرت همان اجرای اروپای این گروه است که البته برخی قطعات تازه نیز به آن اضافه شده است.

حسین علیزاده که د رسال‌های پایانی دهه شصت به ایران آمد،‌ ابتدا گروه بزرگی شکل داد که حاصل آن اجرای کنسرت شور انگیز با صدیق تعریف و شهرام ناظری بود.

وی بعدها به اجرا های تکنوازی و دونوازی (با همراهی تنبک داریوش زرگری و مجید خلج) رو آورد و سپس با اجرای کنسرت راز نو مجموعه ای از کارهای چند صدایی را با گروه هم‌ آوایان سامان داد. علیزاده پس از این اجرا همکاری ای پنج ساله را با استاد شجریان و کلهر انجام داد که حاصل آن انتشار چندین آلبوم ونوار بود که دو کار اخیر نیز ازجمله آنهاست.

حسین علیزاده دو سال قبل نیز به همراه گاسپاریان کنسرتی را در کاخ نیاوران برگزار کرد که حاصل ان البوم به تماشای آبهای سپید بود که تا مرحله پایانی جایزه گرمی به پیش رفت ،اما نتوانست جایزه نخست این مراسم پر اعتبار را کسب کند.

حسین علیزاده در کنار دو فرزندش و برخی از نوازندگانی که شاگردان وی در سال‌های دور ونزدیک بوده‌اند در روزهای 14 ، 15 و 16 شهریور در تالار بزرگ کشور به اجرای برنامه می‌پردازد.

کد خبر 28826

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز