همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز ما به دنبال انتقال ارزش هایی هستیم که روزگاری از سوی فرزندان همین سرزمین تولید شده اند و همین ارزش ها در سالهای رهبری حضرت امام(ره)، مکتب اسلام و انقلاب را حفظ کرده است.

کیومرث حیدری

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» در سومین گردهمایی راویان هشت سال دفاع مقدس آجا، با بیان آنکه همه ما دارای ماموریتی چون حفظ و انتقال ارزش ها هستیم، اظهار داشت: ما علاوه بر حفظ، انتقال و ثبت، وظیفه تولید محتوی را نیز داریم و آنچه که به عنوان یک واقعیت بزرگ در کشور ما رخ داده را باید به نسل جوان انتقال دهیم که این امر یک مأموریت بزرگ فرهنگی و تبلیغی است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: در این مأموریت فرهنگی چند فاکتور مهم از جمله مخاطب، موضوع مطلب، نحوه انتقال باید مورد بررسی قرار گیرد زیرا ذهن جوان امروز ما، دارای رسوباتی است که رسانه های اجتماعی امروز آن را به وجود آورده است. جوان در برخورد با مسئله راهیان نور به تطبیق داده ها می پردازد و حاصل این جرح و تعدیل و تطبیق سازی سوالاتی است که در ذهن وی شکل می گیرد.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: در این مرحله، کار و هنر راوی پررنگ می شود، زیرا رسانه و نحوه ارتباط گیری با جوان پررنگ می شود. گاهی یک رفتار خوب می تواند بهتر از هر چیزی در تفهیم مطلب و انتقال آن موثر باشد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: امروز ما به دنبال انتقال ارزش هایی هستیم که روزگاری توسط فرزندان همین سرزمین تولید شده اند و همین ارزش ها در سال های رهبری حضرت امام(ره)، مکتب اسلام و انقلاب را حفظ کرده است و ما امروز وظیفه داریم که ارزش آفرینان را طوری توصیف کنیم که در شأن آن و موافق با واقعیت و البته دست یافتنی باشد.

کد خبر 287678

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha