همشهری آنلاین: ورزشکاران تیم دو و میدانی جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی دو و میدانی فزاع، عازم امارات می‌شوند.

Fazza Logo

علی اصغر هادی زاده، رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: مسابقات بین‌المللی فزاع هر ساله با استقبال خوبی از سوی کشورهای مختلف روبرو شده و در زمره رقابت‌های معتبر بین‌المللی محسوب می‌شود.

وی افزود: به طور مثال سال گذشته نمایندگان 30 کشور در این رقابت‌ها شرکت کردند و حضور در آن فرصت خوبی است تا ورزشکاران توانایی‌های خود را محک زده و همین طور افرادی که از نظر کلاس‌بندی هنوز تایید نشدند، بتوانند کلاس پزشکی خود را به تایید برسانند.

سرپرست کاروان اعزامی خاطر نشان کرد: این اعزام به وسیله اسپانسرینگ انجام می‌شود و طی آن 17 ورزشکار آقا درگروه‌های سنی مختلف در مسابقات شرکت می‌کنند.

رئیس انجمن دو و میدانی گفت: شرکت در این مسابقات ضمن محک خوردن توانایی‌های ورزشکاران باعث می‌شود تا جایگاه آنها در رنکینگ بین‌المللی ارتقا یافته و در نهایت کمکی برای مسابقات جهانی قطر و تسهیل شدن امر کسب سهمیه مسابقات پارالمپیک مي‌باشد.

تیم دو و میدانی جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران متشکل از 17 ورزشکار روز جمعه اول اسفند تهران را به مقصد امارات ترک خواهد کرد.

 

کد خبر 287528

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha