همشهری آنلاین: غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس و ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور نسبت به اظهارات محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس دولت دهم که مدعی پرداخت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به حدود ۱۷۰ نفر از کاندیداهای مجلس هشتم شده بود، واکنش نشان دادند.

به گزارش ايرنا، دكتر غلامعلي حداد عادل نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در واکنش به نامه محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم، گفت: من با حاشیه‌سازی مخالفم و رهبر معظم انقلاب هم فرموده‌اند که حاشیه‌سازی نکنید.

محمدرضا رحیمی چندی پیش در واکنش به اظهارات رییس دولت دهم نوشت که یک میلیارد و 200 میلیون تومان را به حدود 170 نفر از کاندیداهای مجلس هشتم پرداخت کرده و همه آن به مصرف انتخابات رسیده است.به دنبال این موضوع، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه به روسای قوای مقننه و قضاییه خواستار افشای اسامی نمایندگان یا نامزدهای انتخاباتی مورد ادعای رحیمی شدند.

ناصر سراج، رییس سازمان بازرسی کل کشور نيز در واکنش به اظهارات اخیر معاون اول دولت دهم گفت: دستگاه قضایی با هر کسی که مرتکب جرمی شده قطعاً برخورد خواهد کرد. دادگاه نسبت به کسانی که در این زمینه مرتکب جرم شده باشند، رسیدگی خواهد کرد.

کد خبر 286251

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha