سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: بیل‌گیتس بزرگترین شرکت نرم‌افزاری جهان را بنا کرده‌است، و با ثروت میلیاردی‌اش به یکی از ثروتمند‌ترین افراد خیر در جهان تبدیل شده‌است، اما با تمامی این ویژگی‌ها که او را به انسانی شایسته تبدیل کرده، نقطه‌ضعفی در وجودش همواره او را آزار داده‌است.

بیل‌گیتس

براساس گزارش لايو‌ساينس، گيتس در انجمن آنلايني كه در وب‌سايت Reddit ايجاد كرده، براي سومين بار به پرسش‌هاي افراد مختلف پاسخ داد. يكي از شركت‌كنندگان از گيتس پرسيده‌بود چه چيز در زندگي‌اش وجود دارد كه وي از انجام دادن يا انجام ندادنش احساس پشيماني مي‌كند؟

گيتس در پاسخ به اين پرسش گفت: از اينكه هيچ زبان خارجي نمي‌دانم احساس حماقت مي‌كنم. من در دوران دبيرستانم زبان‌هاي يوناني و لاتين را خوانده‌ام و نمره‌هاي خوبي از آن گرفته‌ام كه به افزايش دايره واژگاني‌‌ام كمك كرد، اما اميدوار بودم فرانسه، عربي يا چيني را نيز مي دانستم. هميشه اميدوار بودم زمان كافي براي خواندن يكي از اين زبان‌ها، احتمالا فرانسه كه از همه ساده‌تر است را داشتم.

گيتس همچنين اعلام كرد از سكوي Duolingo، سكوي جمعي آموزش زبان آنلاين، براي يادگيري زبان استفاده كرده‌است اما نتوانسته درس‌هايش را دنبال كند. گيتس بنيانگذار فيس‌بوك،‌ مارك زاكربرگ را به خاطر داشتن دانش زبان چيني به اندازه‌اي كه مي‌تواند به پرسش دانشجويان چيني پاسخ دهد، ستود.

کد خبر 286221

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha