همشهری آنلاین: رئیس بیمارستان قلب شهید رجایی، از برخورد حقوقی با پزشکی خبر داد که چندی قبل با یک پرستار خانم درگیری لفظی داشت.

به گزارش مهر، دکتر فریدون نوحی در تشریح ماجرای درگیری یک پزشک مرد با پرستار خانم یکی از بخش‌های بیمارستان قلب شهید رجایی، گفت: واقعیت آن طور نبوده که گفته‌اند. بلکه فقط یک درگیری لفظی بوده است و بنده با قاطعیت می‌گویم که هیچ دعوای فیزیکی در کار نبوده است.

وی با اشاره به حضور سه پزشک و چند پرستار در صحنه درگیری، افزود: این دوستان شهادت می‌دهند که هیچ‌گونه برخورد فیزیکی از سوی پزشک مربوطه با پرستار رخ نداده و حتی دست او به لباس پرستار خانم نخورده است.

نوحی در عین حال از برخورد حقوقی با پزشک خاطی خبر داد و گفت: از نظر بیمارستان، این پزشک دیگر اینجا حضور ندارد و او را به حوزه تخلفات دستیاری دانشگاه علوم پزشکی ایران معرفی کرده‎‌ایم تا در مورد او تصمیم‌گیری شود.

رئیس بیمارستان قلب شهید رجایی با اعلام اینکه پزشک خاطی متخصص قلب کودکان است، افزود: اعتراض این پزشک به پرستار به خاطر این بوده که چرا مدام او را صدا کرده‌اند، در حالی که در بخش دیگر بالای سر بیمار دیگری بوده است.

نوحی درباره علت فوت نوزاد بدحال، گفت: وضعیت این نوزاد اصلاً خوب نبود و پدر و مادرش هم این موضوع را می‌دانستند. ضمن اینکه تا پاسی از شب چند پزشک متخصص و فوق تخصص قلب کودکان، بالای سر این نوزاد بودند.

چندی قلب در یکی از بخش‌های بیمارستان قلب شهید رجایی، یک پزشک مرد با یک پرستار خانم، درگیری پیدا کرده بود و گفته می‌شد که حتی پرستار مورد ضرب و شتم پزشک قرار گرفته است.

کد خبر 286135

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha