دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: نشست روسای قوای عراق با حضور فواد معصوم ،رئیس جمهور، حیدر العبادی ،نخست وزیر و سلیم الجبوری، رئیس پارلمان برگزار شد.

Masum-aljaburi-alebadi

به گزارش شبکه تلویزیونی العراقیه، در این نشست همچنین نوری المالکی و اسامه النجیفی معاونان فواد معصوم ،رئیس‌جمهور و صالح المطلک و بهاء الاعرجی ،معاونان حيدر العبادي ،نخست‌وزیر و همام حمودی ،معاون سليم الجبوري، رئیس پارلمان حضور داشتند.

در این نشست به صورت مفصل ابعاد عملکرد کابینه بررسی و درباره تدابیری تمرکز شد که مرتبط به پیشنهادها و لوایح مرتبط به تقویت آشتی ملی در عراق بوده است و باعث تقویت ملت عراق در مقابله با تروریسم می‌شود.

همچنین در این نشست تحولات میدانی و امنیتی و پیروزی های امنیتی، نیروهای بسیج و پیش‌مرگه علیه تروریست‌ها بررسی و بر اهمیت توجه ویژه به آوارگان و ارسال کمک های بشردوستانه برای این افراد تاکید شد.

در این نشست از تلاش‌ها و همکاری‌های انجام شده برای تصویب بودجه سال‌جاری عراق قدردانی شد و اهمیت همکاری میان همه فراکسیون‌ها در پارلمان عراق برای تسریع در تصویب و اصلاح قوانین مورد تاکید قرار گرفت.

حاضران در این نشست موافقت کردند نشست روسای قوا هر ماه به صورت دوره‌ای برگزار شود تا از فرصت توافق هاي سیاسی در کشور برای تسریع در اجرای تصمیم‌هاي گرفته شده، استفاده شود.

کد خبر 286058

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha