همشهری آنلاین: اعضای باند چهار نفره‌ای که اقدام به گروگان گرفتن فرزند یکی از صاحبان نمایشگاه ماشین کرده بودند، دستگیر شدند که در میان اعضای این باند یکی از اعضای سابق تیم ملی پاورلیفتینگ به نام محسن م حضور داشت.

بازداشت

ايسنا نوشت: اوایل آذرماه امسال یکی از مالکان نمایشگاه ماشین با مراجعه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی اعلام کرد که پسر 23 ساله‌اش هنگامی که از بنگاه خارج شده و در حال آمدن به سمت خانه بوده از سوی افراد ناشناس ربوده شده و آدم‌ربایان در قبال آزادی وی درخواست یک میلیارد تومان وجه نقد کردند.

در ادامه با دریافت این گزارش، تیمی از ماموران پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و محل‌های احتمالی نگهداری فرد گروگان گرفته شده را تحت بررسی قرار دادند، اما در این حین آدم‌ربایان متوجه ورود پلیس به ماجرا شده که همین موضوع عملیات را با دشواری‌هایی روبه‌رو کرد.

سرانجام ماموران در عملیاتی پلیسی فرد گروگان گرفته شده را آزاد کرده اما برای دستگیری دیگر متهمان وارد عمل نشدند تا به دیگر اعضای باند آدم‌ربایی نیز دسترسی پیدا کنند. فرد آزاد شده به کارآگاهان اعلام کرد که چهار نفر وی را به گروگان گرفته بودند تا اینکه سرانجام با مدتی کار تحقیقاتی این افراد در عملیات هماهنگ پلیس در ساعت 5 صبح بیست‌وسوم دی‌ماه در شهر تهران، کرج و دو شهر حاشیه‌ای دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

چهار متهم دستگیر شده پس از انتقال به مقر پلیس به گروگانگیری اعتراف کردند که در میان افراد دستگیر شده یکی از اعضای سابق تیم ملی پاورلیفتینگ و یکی از شرکت‌کنندگان در مسابقه قوی‌ترین مردان ایران حضور داشت.

سرهنگ عباسعلی محمدیان رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر گفت: رسیدگی به پرونده متهمان ادامه دارد و درخواستمان از دستگاه قضایی این است که اشد مجازات را برای این افراد در نظر بگیرد.

دو سال پیش نیز امیر ق از قوی‌ترین مردان ایران در جریان یک نزاع اقدام به قتل جوانی کرده و همچنان به اتهام قتل تحت تعقیب است.

کد خبر 284999

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha