همشهری آنلاین: نمایش«آهای تو دیگه کی هستی؟» به نویسندگی و کارگردانی عادل بزدوده پس از ۲۰ سال و با عواملی جدید از اول بهمن در مرکز تئاتر کانون روی صحنه می‌رود.

نمایش آهای تو دیگه کی هستی

به گزارش مهر، این نمایش براساس نوشته‌ای از ولاديمير گريگوريويچ سوته‌یف، 20 سال پیش با حضور هنرمندانی صاحب‌نام با تکنیک نمایش سایه‌ای و حدود 90 عروسک اجرا شد و طراحی عروسک‌های آن را زنده‌یاد بیژن نعمتی شریف و طراحی صحنه آن توسط زنده‌یاد کامبیز صمیمی مفخم برعهده داشتند.

همچنین آهنگ‌سازی این نمایش کاری از کمال طراوتی بود که با سروده‌های حمید حمزه تنظیم شد.

این نمایش اکنون پس از این سال‌ها به مناسبت آغاز جشن‌های سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از اول بهمن 93 در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

داستان این نمایش از آن جا شروع می‌شود که «غاز» تلاش می‌کند از درون برکه ماهی بگیرد اما موفق نمی‌شود پس از پرندگان دیگر درخواست کمک می‌کند ابتدا نزد قو می‌رود و گردنش را قرض می‌گیرد پس از آن از مرغ سقا منقار قرض می‌کند و آن‌قدر به این کار ادامه می‌دهد که دیگر شبیه غاز نیست و کم‌کم خسته می‌شود و ادامه ماجرا.

در اجرای جدید این نمایش المیرا طالبی، آنا نمک‌چیان، حامد ذبیحی، مریم یوسف، سجاد هاشمی، سینا رستگاری، هما خداجوی، هدی فلاح، پرستو آریایی، ندا ملک محمدی، مهسا عبدالملکی و ساناز تاجیک نقش عروسک‌گردانی را ایفا می‌کنند و آرزو رونقی  به عنوان دستیار کارگردان با نمایش همکاری دارد.

نمایش «آهای تو دیگه کی هستی؟» تا پایان نیمه اول اسفند صبح‌ها ویژه مهدها و مدارس و بعد از ظهرها برای عموم خانواده‌ها در ساعت 18 انجام اجرا می‌شود.

کد خبر 284975

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha