همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی زمینی، ظرفیت‌های درمانی و بالگردی خود را در اختیار بخش بهداشت و درمان کشور قرار خواهد داد.

احمدرضا پوردستان

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» روز شنبه در مراسم افتتاح 29 فروردین افزود: نیروی زمینی با داشتن 30 بیمارستان در سطح کشور ظرفیت خوبی برای امدادرسانی و خدمت در بخش بهداشت و درمان کشور دارد.

وی اظهار داشت: من در سال 88 به رهبر معظم انقلاب قول دادم که بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سطح بالای کیفیت باشند از این رو از آن سال کار جهادی شروع شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: اولین مشکل ما برای بهبود کیفیت بیمارستان ها نبود نیروی متخصص بود که خوشبختانه این مشکل امروز برطرف شده است.

امیر پوردستان با بیان اینکه بازسازی و نوسازی بیمارستان های نیروی زمینی در دستور کار است، گفت: ما دیگر شاهد فرسودگی در بیمارستان های نیروی زمینی نیستیم.

وی افزود: ما با کمبود بودجه در این بخش مواجه بودیم اما آنچه که کار را پیش برد ایمان و اعتقاد نیروها بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری در خصوص داروخانه 29 فروردین که متعلق به این نیرو است، گفت: این داروخانه روزانه 10 تا 15 هزار نفر مراجعه کننده داشت که ظرفیت های موجود آن جوابگو نبود از این رو تصمیم گرفتیم تا این داروخانه را بازسازی کنیم.

داروخانه 29 فروردین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مساحت دو هزار و 800 مترمربع افتتاح شد.

کد خبر 284452

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha