جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: نخستین جایزه همایون خرم، آهنگساز شهیر ایرانی که به همت فرزندش برگزار شده بود، برگزیدگان بخش های مختلف خود را شناخت.

به گزارش سایت انجمن موسیقی ایران مراسم اختتامیه نخستین جایزه همایون خرم  که سه شنبه 23 دی با حضور نادر گلچین، میلاد کیایی، فضل الله توکل، مزدا انصاری، سید عباس سجادی، پیروز ارجمند، پری ملکی، حمیدرضا صدر، ژاله صادقیان و بسیاری از اهالی موسیقی ساعت 22 در تالار وحدت آغاز شد.

این مراسم اختتامیه که مجری گری آن را مهدی سلوکی بر عهده داشت بدون هیچ گونه سخنرانی و تنها با برگزاری چند اجرای موسیقی و تقدیر از برگزیدگان نخستین جایزه همایون خرم برگزار شد که در نوع خود جالب توجه بود.

اولین بخش این برنامه با اجرای بردیا صدر نوری(پیانو) و حسین مظفری(خواننده) آغاز شد؛ دومین اجرای صحنه ای مراسم اختتامیه نیز دو نوازی سامان احتشامی(پیانو) و بابک شهرکی( ویولن) بود که با استقبال حاضران مواجه شد.

در ادامه نیز رضا خرم، پیروز ارجمند، بابک شهرکی، بردیا صدرنوری و نادر ایزدی برای اهداء جوایز بخش رقابتی به روی صحنه رفتند.

در بخش تک نوازی نخستین جایزه همایون خرم ثمین بنی اسد نوازنده ویولن 9 ساله از تهران، امیرعلی خلیلی تهرانی نوازنده سنتور 14 ساله از تهران، سهراب بحیرایی نوازنده کمانچه 13 ساله از همدان و علیرضا قائدی نوازنده ویولن 16 ساله از بوشهر ضمن دریافت تندیس این جشنواره، جایزه یک میلیون تومانی دریافت کردند.

در بخش گروه نوازی نیز سپاس صدرنوری، آسمان صدرنوری و پریماه صبوریان با قطعه «رفته»، همایون اسلامی و شهریار اسلامی ، پوریا ناظری و امیر یوسفی ، علیرضا محرابی، محمدمهدی سجادیه، مسیح شرکت به عنوان برگزیدگان این بخش مورد تقدیر قرار گرفتند.

در پایان برنامه نیز محمد اصفهانی به همراه گروه اش به روی صحنه آمد و برخی آثارش را به یاد زنده یاد استاد همایون خرم برای حاضران در سالن اجرا کرد.

کد خبر 284340

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha