همشهری آنلاین: احسان قائم مقامی، استاد بزرگ شطرنج و بهرام رادان، هنرمند سینما به عنوان برندهای برتر ایرانی انتخاب و معرفی شدند.

E.Ghaemmaghami

دهمین جشنواره قهرمانان صنعت در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار و در آن از صد برند برتر ایران در حوزه‌های مختلف صنعتی، معدنی، خدماتی و فنی و مهندسی قدردانی شد.

این مراسم با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار تهران و دیگر مقامات کشور و با حضور بیش از یک صد برند برتر ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، در این مراسم برای نخستین بار از دو جوان ایرانی به عنوان برندهای نسل جوان تقدیر شد. احسان قائم مقامی، استاد بزرگ شطرنج و رکورددار گینس و یکی از لژیونرهای شطرنج در لیگ‌های اروپایی به همراه بهرام رادان، هنرمند سینما به عنوان برندهای جوان کشور معرفی و از آنها تقدیر شد.

در این همایش همچنین دکتر بهابادی و دکتر عبدالهیان رسانه‌های اجتماعی را فرصتی برای ارتقای جایگاه برند دانستند و در خصوص پرسنال برندینگ (برند شخصی) سخنرانی کردند.

دکتر بهابادی گفت: فلسفه برند آن است که چه کاری، برای چه کسانی، با چه روشی و با چه موقعیت جغرافیایی انجام شود؟ تمرین افراد برای خودشان و حرفه‌شان و برای بازاریابی است.

در جشنواره قهرمانان صنعت، سپهر الکتریک به عنوان قهرمان بخش خصوصی و دکتر صالحی در بخش انرژی هسته‌ای به عنوان قهرمان بخش دولتی انتخاب شدند و جایزه قهرمان قهرمانان دولتی و همچنین قهرمان قهرمانان بخش خصوصی به سرکار خانم دکتر قاسمی، همسر شهید دکتر شهریاری اهدا شد.

کد خبر 283896

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha