همشهری آنلاین: مسوول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شکل گیری جریان داعش، محصول عمل و حرکت ناشیانه غرب در برابر انقلاب اسلامی بوده که اکنون عواقب این گروهک تروریستی متوجه خود آنان شده است.

رمضان شریف

به گزارش ایرنا، سردار رمضان شریف روز یکشنبه در همایش استانی بسیج و رسانه در رشت اظهار داشت: مشکل داعش که امروز سر از پاریس درآورده؛ بازگشت حرکت ناشیانه ای است که غرب با جمع کردن تروریست های جهان در سوریه، انجام داد و هنوز هم عقوبت سختی در انتظار آنهاست.

وی با اشاره به ائتلاف 40 کشور برای مبارزه با دولت مرکزی سوریه افزود: درحالی که غرب جریان داعش را برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران به عنوان کانون بیداری جهان اسلام طراحی کرده بود، امروز اعضای این گروهک تروریستی به مرزهای اروپا نزدیک شده و در این کشورها، اقدامات تروریستی انجام می دهند.

سردار رمضان شریف اظهار کرد: اگر رفتار داعش و دشمن و میزان هوشمندی جمهوری اسلامی مقایسه شود، مشاهده می شود که به برکت خون هزاران شهید، ایران به عنوان حق و حقیقت پیروز است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به قیام رهایی بخش امام خمینی (ره) علیه طاغوت اشاره و بیان کرد: امام راحل، گفتمانی را به جامعه بشری عرضه کرد که هدف آن؛ احیای دین اسلام و آرمان های آخرین فرستاده خداوند متعال بوده است.

وی تصریح کرد: پیام بی بدیل امام(ره) براساس فطرت انسان ها بوده و همین موضوع موجب شده که هیچیک از گفتمان های جهانی، قدرت رقابت با آن را نداشته باشند.

مسوول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به برکت وجود رهبری آگاه و هوشمند است که توانسته در مقابل توطئه های دشمنان، مقاومت کند و اهداف خود را به پیش ببرد.

سردار رمضان شریف ، جنگ نرم و نبرد رسانه ای کنونی را دارای مراحلی دشوار خواند و افزود: اهداف شبکه های ماهواره ای ایجاد شکاف بین مردم ، نظام و رهبری است و مقابله رسانه ها با این اقدامات، ضروری است.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این همایش اظهار داشت: دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی، توهم نیست بلکه یک واقعیت است زیرا تفکر امام راحل اجازه نمی دهد تسلط طلبی استکبار ادامه پیدا کند.

سردار هامون محمدی افزود: کم هزینه ترین راه تسلط دشمن بر افکار عمومی، بهره گیری از اهرم رسانه است و براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب ، باید رسانه ای ایجاد می شد که در مقابل استکبار قرار بگیرد که بسیج با تاسیس 'شبکه شباب' این کار را شروع کرده است.

وی یادآور شد: 650 لینک با شبکه شباب در استان گیلان وجود دارد که در مقابله با اهداف استکبار باید عملکرد مقابله با شبکه های جهانی مورد ارزیابی قرار گیرد.

محمدی تاکید کرد: امروز ما در میدان جنگ نرم قرار داریم و رسانه‌ها باید جایگاه خود را بدرستی بشناسند و بدانیم اگر استکبار جهانی فرو ریزد، توهم شکست ناپذیری آن از بین رفته و ملت های مظلوم دنیا، امیدوار می شوند.

وی اضافه کرد: انتظار ما از رسانه ها، تاکید بر توانمندی‌های داخلی و بهره گیری از ظرفیت های درونی کشور طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این همایش؛ با ارائه مقایسه ای آماری از فعالیت شبکه های ماهواره ای و شبکه های رادیویی و تلویزیونی ایران، بسیج را یک رسانه مردمی دانست و بر ضرورت تعمیق اندیشه های این رسانه به منظور مقابله با جنگ نرم دشمنان نظام اسلامی تاکید کرد.

در پایان این همایش که با شعار 'بسیج، رسانه و گفتمان ولایت' و به منظور ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی با بهره گیری از ظرفیت‌های رسانه برگزار شد، شماری از رسانه های گیلان تجلیل شدند.

کد خبر 283805

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha