مرد جوان وقتی متوجه شد که شریک ترکیه‌ای‌اش حاضر نیست بدهی ۱۵۰ میلیونی‌اش را برگرداند دست به جنایتی آتشین زد.

نهم دي‌ماه امسال همزمان با ناپديد‌شدن مرد 60 ساله‌اي به نام مصطفي در پايتخت تحقيقات مأموران براي يافتن او آغاز شد. مصطفي اهل تركيه بود و ماجراي گم شدن او را شريك كاري‌اش به پليس اعلام كرد. وي كه سعيد نام دارد به مأموران گفت: مصطفي 8سال است كه در منطقه اسلامشهر زندگي مي‌كند. ما با هم شريك كاري هستيم و در زمينه خريد و فروش شلوارهاي جين فعاليت مي‌كنيم.

معمولا او هرروز به محل كارش در منطقه زمان آباد مي‌آمد اما از ديروز (8دي ماه) ناپديد شده و تلفن همراهش خاموش است. براي همين نگرانش هستم. با اظهارات مرد جوان گروهي از مأموران پايگاه نهم پليس آگاهي تهران مأمور رسيدگي به پرونده شدند. آنها در تحقيقات خود دريافتند سعيد راز ناپديد شدن مرد تركيه‌اي را مي‌داند اما آن را از پليس مخفي كرده است.

بنابراين به تحقيق از وي پرداختند و مرد جوان مدعي شد كه از سرنوشت شريكش خبر ندارد و آخرين بار او را ساعت 8صبح هشتم دي‌ماه ديده است. وي گفت: آن روز مصطفي مقدار زيادي پول همراهش بود و به من گفت كه قصد دارد براي خريد دلار به خيابان جمهوري برود. بعد از آن ديگر از او خبري نشد.

با اين حال پليس سرنخ‌هايي به‌دست آورده بود كه نشان مي‌داد او دروغ مي‌گويد. به همين‌خاطر مأموران راهي انباري شدند كه متعلق به سعيد و مرد تركيه‌اي بود و در آنجا لكه‌هاي خون كشف كردند. اين در حالي بود كه كليد انبار فقط در اختيار سعيد و مرد تركيه‌اي بود. سعيد كه با كشف اين سرنخ دستش رو شده بود در نهايت به قتل شريكش اعتراف كرد و گفت: مبلغ 150ميليون تومان در اختيار مصطفي قرار داده بودم كه با هم شريك شويم،

اما در طول اين مدت، مصطفي هيچ سودي به من پرداخت نكرد. از سوي ديگر مصطفي به من گفته بود كه مواد سنگ‌شور و شلوارهاي جين موجود در انبار نزديك به 150ميليون تومان ارزش دارد كه بعد متوجه شدم به من دروغ گفته است و ارزش مواد موجود بسيار كم است. مرد جوان در ادامه گفت: هشتم دي‌ماه همراه مصطفي به بهانه بازديد انبار به آنجا رفتيم.

به او گفتم كه ديگر قصد ادامه شراكت را ندارم و خواستم تا مصطفي پول مرا برگرداند. صحبت‌هاي ما به مشاجره لفظي انجاميد. يكدفعه مصطفي با چوب چند ضربه به سرم زد، من هم كه به‌شدت عصباني بودم با چاقويي كه در انبار پيدا كردم چند ضربه به او زدم كه باعث مرگش شد.

مرد جنايتكار گفت: بعد از قتل، جسد را به زمين‌هاي كشاورزي روستاي امين آباد بردم و در آنجا آتش زدم. سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اعترافات متهم و كشف جسد مقتول در زمين‌هاي كشاورزي منطقه امين‌آباد، قرار بازداشت موقت از سوي قاضي پرونده صادر شده و متهم براي انجام تحقيقات تكميلي در اختيار مأموران اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران قرار گرفت.

کد خبر 283105

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha