تیم ایران با کسب یک مدال طلا، سه نقره و چهار برنز به مقام چهارمی مسابقات سانشوی قهرمانی جهان ست پدا کرد.

به گزارش ایسنا پنج شنبه 2 شهریور  در آخرین روز از این پیکارها محمد آیینی، سانشوکا وزن 75 کیلوگرم کشورمان با وجود ارایه یک مبارزه زیبا با قبول شکست برابر حریف روسی خود از کسب مدال طلای این وزن بازماند و بر سکوی دوم جهان ایستاد.

در وزن 80 کیلوگرم نیز حمیدرضا قلی‌پور، سانشوکا جوان کشورمان با درخشش برابر حریف قدرتمند خود از ترکمنستان مدال طلای جهان را بر گردن آویخت.

فاطمه دهقان، نماینده وزن 60ـ کیلوگرم تیم ملی سانشو بانوان نیز با درخشش در این رقابت‌ها موفق به کسب مدال برنز این پیکارها شد.

علی دهقان در وزن 65ـ کیلوگرم و احسان خسروی در وزن 70- کیلوگرم پس از شکست مقابل حریفان چینی خود دو مدال برنز دیگر را نیز برای کاروان سانشو ایران کسب کردند.

اما، در قسمت تالو محمد گنجی که در فرم نیزه به رقابت با حریفان خود می‌پرداخت در پایان مسابقات این سبک مدال نقره جهان را به دست آورد.

بدین ترتیب تیم ملی سانشو ایران در مجموع با کسب یک مدال طلا، یک نقره و 3 برنز عنوان چهارمی پیکارهای جهانی را به دست آورد. در قسمت تالو نیز تالوکاران جوان کشورمان با کسب 2 مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داده بودند.

در پایان این پیکارها که پنج شنبه  2 شهریور در مالزی به پایان رسید تیم چین با کسب 6 مدال طلا و یک نقره مقام اول، ویتنام با 3 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز دوم و روسیه نیز با 2 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز عنوان سومی جهان را از آن خود کردند.

کاروان ووشو ایران روز سه‌شنبه 5 شهریور  مالزی را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

کد خبر 2825

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز