همشهری آنلاین: نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه انتخابات شورایاری‌ها ۲۴ بهمن برگزار می‌شود، گفت: داوطلبان برای شرکت در این انتخابات از ۱۵ دی به مدت یک هفته مهلت دارند، ثبت نام کنند.

شورای شهر

به گزارش فارس، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به آخرین برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات شورایاری‌ها، اظهار داشت: تمام اقدامات لازم از سوی شورای شهر تهران صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: نرم‌افزارها و سخت‌افزارها جهت برگزاری انتخابات پیش‌بینی شده است به طوری که شورای شهر تهران به تمامی وظایف خود در این بخش عمل کرده است.

طلایی ادامه داد: چنانچه تکلیف دو موضوع مشخص شود، انتخابات شورایاری‌ها طبق زمان‌بندی پیش‌بینی شده (24 بهمن) برگزار خواهد شد.

نایب رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: اصلاح آئین‌نامه شرایط داوطلبان در جلسه آتی شورای شهر تهران در دستور کار شورا قرار خواهد گرفت که پس از تصویب این آئین‌نامه اقدامات بعدی جهت برگزاری انتخابات انجام می‌گیرد.

وی افزود: ستاد شورایاری‌ها و شورای شهر تهران زمان برگزاری انتخابات را به فرمانداری و هیأت نظارت پیشنهاد داده است که در صورت موافقت این دوستان، این انتخابات در زمان اشاره شده برگزار می‌شود.

طلایی ادامه داد: به نظر می‌رسد با توجه به مطالعات صورت گرفته و زمان پیشنهادی از سوی شورا، فرمانداری و هیأت نظارت نیز مشکلی را در خصوص زمان انتخابات ندارند و امیدواریم این انتخابات پرشورتر از انتخابات گذشته برگزار شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: امیدواریم در سال آینده فعالیت شورایاری‌ها با نیروهای جدید آغاز شود و بتوانیم پیشرفت قابل توجه‌ای را در حوزه مدیریت شهری و همکاری این دوستان داشته باشیم.

وی در خصوص نحوه برگزاری انتخابات نیز، گفت:‌این انتخابات به دو صورت سنتی و مکانیزم برگزار خواهد شد، ضمن اینکه ستاد شورایاری‌ها بنا دارند جلسه هماهنگی را فی‌مابین شهرداران مناطق با سایر دستگاه‌ها برگزار کند.

طلایی در پایان گفت: زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورایاری‌ها از 15 دی خواهد بود که بزودی در این زمینه اطلاعیه‌هایی منتشر خواهد شد.

کد خبر 281852

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha