معاون قضایی دیوان عدالت اداری ماجرای رجوع برادر یکی از مدیران کشور به وی به‌منظور گرفتن کارت معافیت جعلی برای فرزندش را تشریح کرد.

کارت معافیت سربازی


حجت‌الاسلام موسي قرباني در گفت‌وگو با خبرگزاري تسنيم گفت: زماني كه نماينده مجلس شوراي اسلامي بودم، فردي كه برادر يكي از مديران كشور بود، پيش من آمد و خيلي صميمانه گفت كارهاي معافيت از خدمت حسين جان(پسرش) انجام شده و فقط بايد پزشك تأييد كند. اين فرد از من خواست پسرش را براي تأييد معافيت از خدمت‌اش به يك پزشك معرفي كنم. نه‌تنها جواب مثبت ندادم بلكه بلافاصله به نيروي انتظامي نامه نوشتم و موضوع را گزارش كردم.

قرباني با تأكيد بر اينكه متأسفانه تعدادي در اين مملكت خيلي راحت خود را از همه‌‌چيز مستثني مي‌كنند، افزود: اين در حالي است كه همين خدمت سربازي، يكي از بزرگ‌ترين و با ارزش‌ترين خدمت‌هاست. رسانه‌ها بايد اين دسته از افراد را رسوا كنند تا جرأت چنين‌ كارهايي نداشته باشند.

وي همچنين درباره آخرين وضعيت پرونده حسين ماهيني بازيكن پرسپوليس تهران كه از تصميم سازمان نظام وظيفه مبني بر ابطال كارت معافيت‌اش به ديوان عدالت اداري شكايت كرده است، گفت: با توجه به اينكه در اين پرونده دستور موقت صادر نشده است، رسيدگي به آن قدري زمان مي‌برد و در نوبت رسيدگي خواهد شد. البته اگر تبادل لايحه صورت گيرد، قاضي مي‌تواند رأي را صادر كند.

کد خبر 281835

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha