همشهری آنلاین: تیم فوتبال رئال مادرید با برتری ۲ بر صفر مقابل «سن لورنزو» آرژانتین به مقام قهرمانی جام باشگاه‌های جهان دست یافت.

real madrid

به گزارش ایرنا، دیدار نهایی جام باشگاه‌های جهان بامداد یکشنبه سي آذر بین تیم‌های رئال مادرید قهرمان اروپا و سن لورنزو قهرمان آمریکای جنوبی در شهر رباط مراکش برگزار شد.

کهکشانی‌های مادرید که فصل درخشانی را پشت سرمی‌گذارند در این دیدار کاملا از حریف خود برتر بوده و در اکثر دقایق توپ و میدان را در اختیار داشتند.

نمایش خشن سن لورنزو نیز نتوانست مانع از بازی روان مادریدی‌ها شود و در نهایت شاگردان کارلوآنجلوتی با دو گل سرخیو راموس و گرت بیل به برتری 2 بر صفر دست یافته و جام قهرمانی را بالای سر بردند.

در دیدار رده بندی این مسابقات نیز تیم های نیوزلندی اوکلندسیتی و کروز آزول مکزیک در پایان 90 دقیقه به تساوی یک بر یک رسیدند. در ضربات پنالتی نماینده قاره اقیانوسیه با برتری 4 بر 2، مقام سومی رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را به دست آورد.

رقابت های جام باشگاه های جهان با حضور تیم های رئال مادرید(اسپانیا)، سن لورنزو(آرژانتین)، اوکلندسیتی(نیوزلند)، کروز آزول(مکزیک)، تطوانی (مغرب)، ستیف (الجزایر) و وسترن سیتی(استرالیا) به میزبانی شهر رباط مراکش برگزار شد.

کد خبر 281598

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha