همشهری آنلاین: یک روز شادی و نشاط ارمغان خیرین ایرانی برای ایتام شهدای غزه بوده است.

نقاشی‌های کودکان غزه

به گزارش تسنيم؛ دومین مرحله از کمک‌های مردم ایران به ایتام شهدای غزه که در طول جنگ 51 روزه جمع‌آوری‌شده بود، میان خانواده شهدای غزه توزیع شد.

این کمک‌ها در طول جنگ 51 روزه از طریق درگاه اینترنتی اتحادیه بین‌المللی امت واحده جمع‌آوری‌شده و با همکاری یکی از مؤسسات خیریه داخل نوار غزه و طی چند مرحله میان فرزندان شهدا و خانواده‌هایشان توزیع می‌شود.

در دومین مرحله از این پروژه خیریه، طرح «یک روز بدون غم» با حضور ایتام شهدای غزه در پارک بازی شهر غزه اجرا شد و کودکان شهدا با اهدای نقاشی‌هایشان و نگارش جملاتی زیبا از خیرین ایرانی تشکر کردند.

روی نقاشی کودکان جملاتی نظیر «ایران+ فلسطین= آزادی قدس»، «ملت واحد؛ امت واحده»،  «درود فراوان به ملت جمهوری اسلامی ایران از طرف فرزندان ملت فلسطین»، «از ملت فلسطین به برادرانمان در ایران: من دوستتان دارم» و... به چشم می‌خورد.

در این برنامه خالد الازبط مسئول موسسه خیریه ضمن تشکر از مردم ایران و اتحادیه بین‌المللی امت واحده که در طرح سرپرستی و کمک به ایتام غزه مشارکت کرده‌اند گفت: ما به‌خوبی می‌دانیم که ملت ایران تحت شدیدترین تحریم‌های ظالمانه از سوی امریکا قرار دارند و باوجود شرایط سخت اقتصادی، دست یاری خود را به‌سوی مردم جنگ‌زده غزه نیز دراز می‌کنند و به همین خاطر  مردم غزه هیچ‌گاه کمک‌های سخاوتمندانه ملت ایران را فراموش نخواهند کرد.

گفتنی است اتحادیه بین‌المللی امت واحده علاوه بر جمع‌آوری کمک در طول جنگ 51 روزه غزه با کمک خیرین ایرانی، با برپایی پویش "شکوفه‌های زیتون" از جمع گسترده ای از فرهیختگان و هنرمندان ایرانی برای کمک به ایتام غزه دعوت نمود.

نخستین مرحله از این کمک‌ها نیز که شامل لباس و اسباب‌بازی بود همزمان با عید سعید قربان و از طرف ملت ایران میان ایتام شهدای غزه توزیع شد.

کد خبر 281523

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha