همشهری آنلاین: کارگردان نمایش «سرشت دردناک زندگی» با اشاره به روحیات انوشیروان ارجمند بیان کرد که وی بسیار عاشق تئاتر بود.

انوشیروان ارجمند

به گزارش مهر؛ محمود عزیزی کارگردان «سرشت دردناک زندگی» با اشاره به خبر درگذشت انوشیروان ارجمند گفت: پیامکی برای من درباره خبر درگذشت این هنرمند ارسال شد که ابتدا باور نکردم و دوست داشتم شایعه باشد ولی متاسفانه خبر درست بود و الان بسیار متاثر هستم.

وی ادامه داد: من چند روز پیش برای ملاقات با وی به بیمارستان رفتم و پزشکان اعلام کردند که حالش بهتر خواهد شد و حتی او چشمانش را باز کرد اما متاسفانه حالا رفته است البته مطمئنا روحش زنده است.

این بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما بیان کرد: انوشیروان ارجمند هنرمندی محجوب و مهربان بود و کمتر کسی بود که مجذوب صفات عالیه این هنرمند نشده بود. برای مسئولان جای تاسف است که هنرمندان ما در انزوا از دنیا می روند و توجهی نمی کنند.

بازیگر سریال «روزهای زندگی» با اشاره به درگذشت هنرمندان عنوان کرد: هم اکنون هنرمندان کمتر جایگاهی در حوزه هنر دارند و می توانید ببینید به طور مثال کسی مثل انوشیروان ارجمند اگر هر کجا و در هر کاری فعالیت داشت می توانست مفید باشد اما از او کمتر بهره گرفته شد. با شرایطی که هنرمندان در وضعیت معیشت و کار و ... دارند اگر پوست کرگدن هم داشته باشید سوراخ خواهد شد. مثل هنرمندان دیگری همچون آیدین آغداشلو که کمتر فعالیت هایشان مورد توجه واقع می شود.

کارگردان نمایش «سرشت دردناک زندگی» با اشاره به ویژگی های ارجمند بیان کرد: وی روح صاف و باصفایی داشت اما متاسفانه در انزوا از دنیا رفت و مسئولان به جای اینکه برای هنرمندان کاری کنند تنها با هنرمندان در بیمارستان و یا بعد از فوتشان در مراسم تشییع عکس می گیرند. این درد تاریخی ماست که صبر می کنیم و بعد از درگذشت هنرمندان تازه به سراغشان می رویم.

عزیزی با اشاره به تئاتری که ارجمند برایش بازی کرده است، گفت: یکی از امتیازاتی که می توان به وی نسبت داد بابت صداقت این مرد است. انوشیروان ارجمند بسیار وقت شناس و عاشق شغلش بود، به طور اگر ما ساعت 4 برای تمرین قرار داشتیم او چند ساعت زودتر می رسید. متاسفانه فرصت های این مرد هنرمند را سوزاندند اما او عاشق تئاتر و صحنه بود و حتی اگر دو ساعت زمان داشت دوست داشت در پشت صحنه سالن تئاتر بخوابد.

وی در پایان عنوان کرد: متاسفانه حتی رسانه ها و منتقدان هم کمتر به این هنرمند پرداختند چرا که تئاتر سهم بسیار اندکی در جامعه ما دارد.

کد خبر 281039

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha