همشهری آنلاین: کاروان اعزامی ایران در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا با ۱۰ مدال به کار خود پایان داد.

Judo Teams

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، هشتمین دوره رقابت‌های نوجوانان و پانزدهمین دوره رقابت‌های جوانان آسیا، پنجشنبه گذشته (20 آذر) با حضور 322 جودوکار از 22 کشور به میزبانی هنگ کنگ در سالن "شیک کیپ پارک" آغاز شد که در نهایت تیم‌های اعزامی کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و هشت برنز شدند.

روز یکشنبه پانزدهمین دوره مسابقات جوانان آسیا به پایان رسید که تیم ملی کشورمان در این بخش موفق به کسب 1 نقره و 4 برنز در بخش مردان و 1 برنز در بخش بانوان شد.

ایمان نیک اقبال در وزن 81- کیلوگرم یک مدال نقره کسب کرد. محمد رشنونژاد، محمد محمدی بریمانلو، احمد قاسمی و خسرو رحیمی چهار برنز در بخش پسران و زهرا نادری در بخش بانوان یک مدال برنز کسب کردند.

تیم ملی جوانان ایران در بخش پسران با آسیب‌دیدگی حسین عربی، نماینده وزن 90- کیلوگرم در آستانه اعزام، با هفت جودوکار در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کرد و موفق به کسب شش مدال شد.

در پایان پيكارهاي بخش جوانان ژاپن قهرمان شد، کره جنوبی در جایگاه دوم ایستاد و مغولستان هم سوم شد. ازبکستان و تاجیکستان عناوین چهارم و پنجم را کسب کردند و تیم ملی کشورمان هم با یک نقره و چهار برنز در مکان ششم ایستاد.

 

کد خبر 280992

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha