سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
۰ نفر

پرونده مردی که متهم است پسرخاله‌اش را با همدستی همسر او به قتل رسانده است با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

براساس محتويات اين پرونده شامگاه 22مردادماه امسال، مردي نزد مأموران پليس رفت و گفت برادرش به نام هادي گم شده است و هيچ‌كس، حتي زن و بچه او از وي اطلاعي ندارند. با تشكيل پرونده با موضوع مفقود شدن اين مرد، بازپرس دادسراي امورجنايي به گروهي ازافسران اداره يازدهم پليس آگاهي دستور داد تا درباره ناپديد شدن هادي تحقيق كنند. چند روز بعد از كليد خوردن تحقيقات، مأموران كه جسد سوخته‌اي را در حوالي شهرك واوان در اسلامشهر كشف كرده بودند از خانواده هادي براي شناسايي جنازه دعوت كردند.

با اينكه جسد سوخته بود اما برادر هادي با ديدن باقيمانده اجزاي بدن برادرش او را شناسايي كرد. به اين ترتيب پرونده به دستور جمشيدي، بازپرس ويژه قتل به اداره ويژه مبارزه با قتل پليس آگاهي فرستاده شد.در تحقيقات مقدماتي معلوم شد مقتول با پسرخاله‌اش به نام شاهين رفت‌وآمد داشته اما بعد از مفقود شدن وي، شاهين نيز يكباره ناپديد شده است. در چنين شرايطي انگشت اتهام به سوي شاهين گرفته و وي بعد از چند روز دستگير شد.

او در جريان بازجويي‌ها به قتل پسرخاله‌اش اعتراف كرد و گفت: من با هادي رفت‌وآمد خانوادگي داشتم. مدتي قبل همسر او شكايتش را به من كرد و گفت پسرخاله‌ام او را كتك مي‌زند. من هم با نيت برطرف كردن مشكل‌شان با هادي حرف زدم اما او عصباني شد و همين موضوع باعث شد كه او را به قتل برسانم. وي ادامه داد: يك روز كه هادي به خانه‌ام آمده بود با يك شال او را خفه كردم و جسدش را به نزديكي واوان بردم و در آنجا به آتش كشيدم.

با وجود اعترافات متهم، كارآگاهان جنايي به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد نازيلا، همسر مقتول نيز در اين جنايت دست دارد. به اين ترتيب وي نيز بازداشت شد. او در اعترافاتش گفت كه شاهين شوهرش را به قتل رسانده و او فقط در انتقال جنازه با وي همدستي كرده است. وي گفت: يك شب كه شوهرم در خانه نبود، بچه‌ام مريض شد و من هم براي كمك گرفتن به خانه شاهين رفتم اما شوهرم من را تعقيب كرده بود.

وقتي وارد آنجا شدم شوهرم سيلي محكمي به‌صورتم زد و من بيهوش شدم. اما وقتي به هوش آمدم ديدم شاهين شوهرم را كشته است. او من را تهديد كرد كه اگر به كسي چيزي بگويم من را هم مي‌كشد. آن شب من به خانه‌ام رفتم اما او با من تماس گرفت و گفت بايد در حمل جسد به او كمك كنم. درحالي‌كه جنازه شوهرم داخل صندوق عقب خودروي شاهين بود من و بچه‌هايم هم سوار ماشين شديم و به اطراف واوان رفتيم. بچه‌ها خواب بودند كه شاهين جنازه پدرشان را از خودرو بيرون آورد و به آتش كشيد.

به‌دنبال ثبت اعترافات متهمان آنها صحنه جنايت را نيز بازسازي كردند و در نهايت پرونده‌شان با صدور قرار مجرميت و كيفرخواست به دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد و قرار است آنها به‌زودي در دادگاه محاكمه شوند.

کد خبر 280617

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha