همشهری آنلاین: در مسابقات انفرادی پروتور فنلاند نوشاد عالمیان که در دیدار نیمه نهایی نیما عالمیان را شکست داده بود، در فینال مغلوب بازیکن فرانسوی شده و نایب قهرمان مسابقات شد.

No.Alamyan

بعد از 5 دور رقابت فشرده در مسابقات انفرادی پروتور جهانی فنلاند، نیما و نوشاد عالمیان با درخشش عالی و 5 برد پیاپی توانستند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند و فردا یکشنبه برای فینالیست شدن روبروی هم قرار می گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، نیما عالمیان در رقابت‌های انفرادی و در مرحله یک چهارم نهایی موفق به شکست دادن 4 بر 3 حریفی از فنلاند شد که در مرحله قبل باعث حذف بازیکن برجسته ژاپنی شده بود.

نوشاد عالمیان هم در مصاف با بازیکنی از برزیل 4 بر 2 به پیروزی رسید و توانست همانند نیما راه صعودش به مرحله نیمه پایانی را هموار سازد.

متاسفانه اين دو برادر براي رسيدن به فينال بايد رودرروي يكديگر قرار مي‌گرفتند. در اين ديدار نوشاد موفق شد اين دوئل تمام ايراني و خانوادگي را با نتيجه 4 بر 1 به سود خود رقم بزند.

نوشاد ست‌های اول، دوم، سوم و پنجم را در پیکاری نزدیک با نتایج 11 بر 8، 12 بر 10، 11 بر 9 و 12 بر 10 از آن خود کرد و ست چهارم این بازی هم با نتیجه 16 بر 14 به سود نیما به پایان رسید.

افشین نوروزی، دیگر بازیکن ایران در این رقابت‌ها پس از باخت به حریف ژاپنی، پس از پیروزی برابر حریف روسی در جدول بازنده‌ها، به دلیل شدت مصدومیت مقابل حریف فنلاندی حاضر نشد و از جدول رقابت‌ها کنار رفت.

پیش از نوروزی، پوریا عمرانی در همان دور اول از جدول بازی‌ها حذف شده بود. گفتنی است تیم الف ایران متشکل از نوشاد و نیما عالمیان قبل از شروع رقابت‌های انفرادی فاتح مسابقات تیمی در میان 45 تیم شرکت کننده شده بود.

در دیدار نهایی این پیکارها هم استفان اویویچ از فرانسه 4 بر 0 و با امتیازات 11 - 9 ، 11 - 8 ، 11 - 8 ، 11 - 5 مقابل نوشاد عالمیان به برتری دست یافت و قهرمان شد و نوشاد نیز در جایگاه دوم ایستاد .

نیما عالمیان نیز پس از باخت در مرحله نیمه نهایی مقابل نوشاد، وارد جدول رده‌های سوم تا ششم شد که در این مرحله با دو شکست مقابل بازیکنان ژاپنی در مکان ششم قرار گرفت. نیما در اولین بازی ابتدا 4 بر 3 مغلوب کنتا تازوی شد و سپس 4 بر 2 برابر تاکویا جین شکست خورد و به مقام ششمی رقابت‌ها بسنده کرد.

 

کد خبر 280477

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha