همشهری آنلاین: تیم ملی ایران با کسب سه پیروزی به عنوان تیم اول گروه خود به مرحله نیمه نهایی رسید.

Takewondo

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو، هجدهمين دوره مسابقات جام جهاني (G2) با حضور 8 تيم برتر جهان، از عصر روز شنبه (15 آذر) با انجام رقابت‌های مرحله گروهی به ميزباني "كوئرتارو" در مكزيك آغاز شده است.

در این پيكارها که 8 تیم به 2 گروه 4 تیمی تقسیم شده‌اند، تیم ایران در گروه اول با کشورهای کره جنوبی، آلمان و ساحل عاج هم‌گروه است و در گروه دوم مکزیک، فرانسه، آمریکا و روسیه قرار دارند.

در نخستین روز این مسابقات و در مرحله گروهي؛ تیم‌ها براساس سيستم نوبت‌دهي با یکدیگر مبارزه می‌کنند و هر تيم برای هر برد، سه امتياز و براي هر تساوي يك امتياز كسب مي‌كند و در پايان دو تيم برتر در هر گروه مشخص شده و به مرحله نیمه نهایی و نهایی صعود مي‌كنند.

تیم ایران در اولین مسابقه خود با ترکیب محمد باقری‌معتمد، علیرضا نصرآزادانی، مسعود حجی‌زواره، فرزاد عبداللهی، مهدی خدابخشی و هادی مستعان (ذخیره) رو در روی کشور ساحل عاج قرار گرفت و توانست با نتیجه 17 بر 14 به برتری دست پیدا کرده و 3 امتیاز از این دیدار به دست آورد.

در اولین مسابقه این گروه کره جنوبی با نتیجه 19 بر 12 از سد آلمان گذشت.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در دومین دیدار خود نيز موفق شد تیم صاحب نام و قدرتمند کره جنوبی را شکست داده و 3 امتیاز دیگر را به اندوخته‌های خود اضافه كرده و با شش امتياز در صدر جدول گروه یک قرار گیرد.

تیم کشورمان در سومین دیدار خود در مسابقات جام جهانی نیز موفقشد در يك ديدار يك‌طرفه با نتيجه 23 بر 8 از سد آلمان عبور كرده و با 9 امتياز به عنوان تیم نخست گروه اول راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات شود.

تيم كره جنوبي نيز به عنوان تيم دوم راهي مرحله بعدي شد.

در گروه دوم نيز تيم روسيه به عنوان تيم اول و تيم مكزيك به عنوان تيم دوم به مرحله نيمه نهايي صعود كردند.

بدين ترتيب تیم ملی کشورمان عصر روز یکشنبه برای رسیدن به فینال این مسابقات، باید با تیم ملی مکزیک مبارزه کند.

 

کد خبر 280338

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha