همشهری آنلاین: مسابقات نیمه نهایی تور بین‌المللی فنلاند در بخش تیمی آقایان به پایان رسید و برادران عالمیان با شکست حریفان راهی بازی فینال شدند.

Alamyan

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، در مسابقات بخش تیمی، تیم الف ایران که در اولین بازی تیم اسپانیا را با نتیجه 3 بر 0 مغلوب کرده بود، برای صعود به مرحله نيمه نهایی مقابل تیم دو ژاپن به میدان رفت.

نوشاد عالمیان در بازی اول مقابل ساماتسو یوسوکا به میدان رفت که حریف ژاپنی را 3 بر 0 شکست داد. در دومین بازی نیما عالمیان بازی نزدیکی با گوتو تاکویا داشت که در نهایت با نتیجه 3 بر 2 حریف را مغلوب کرد. در بازی دوبل نیز برادران عالمیان موفق شدند با نتیجه 3 بر 0 حریف را شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

در دیدار نیمه نهایی تیم الف ایران مقابل تیم دو نفره سوئد و ژاپن به میدان رفت، در اولین مسابقه نیما عالمیان مقابل جین تاکویا از ژاپن با نتیجه 3 بر 1 مغلوب شد و در دومین بازی نوشاد عالمیان جوناس اشتنر سوئدي را 3 بر 0 شکست داد. در بازی دوبل نیز برادران عالمیان با نتیجه 3 بر 0 تیم دونفره سوئد و ژاپن را شکست دادند. در آخرین بازی نوشاد عالمیان مقابل جین تاکویا به میدان رفت که با نتیجه 3 بر 1 حریف ژاپنی را مغلوب کرد. در مجموع تیم دو نفره کشورمان با نتیجه 3 بر 1 از سد تیم ژاپن و سوئد گذشته و راهی بازی فینال شد.

تیم کشورمان در بازی فینال باید مقابل تیم فرانسه به میدان برود.

 

کد خبر 280201

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha