جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: پرویز پرستویی با بیان اینکه ملاکم در بازی کردن جانبازان دفاع مقدس است گفت: من با نفس جانبازان و دعای خانواده‌های شهدا بازی می‌کنم و زمانی خوشحال می‌شوم که در دل آنان جای بگیرم.

parastouee

به گزارش واحد مركزي خبر؛ پرويز پرستویی در حاشیه بازدید از آسایشگاه معلولان امام خمینی مشهد مقدس در گفتگو با خبرنگاران، شهیدان را سرمایه‌های جاویدان انقلاب اسلامی خواند و افزود: من با نفس جانبازان و دعای خانواده‌های شهدا بازی می‌کنم و زمانی خوشحال می‌شوم که در دل آنان جای بگیرم.

او تصریح کرد: بسیاری به من انتقاد می‌کنند که چرا بیش از حد در فیلم‌های دفاع مقدس بازی می‌کنم ؛ حال آنکه بزرگ‌ترین افتخار بازیگری‌ام بازی در فیلم‌های دفاع مقدس است .

او با بیان اینکه از نخستین فیلمم در سال 61 و در زمان جنگ تا کنون هیچگاه از بازی در نقش‌ها و فیلم‌های دفاع مقدس خسته نشده ام، افزود: افتخار می‌کنم که در نقش این عزیزان بازی می‌کنم و برای من هیچ سعادتی بالا‌تر از این نیست که جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس از من راضی باشند.

بازیگر فیلم "میهمان داریم" عنوان کرد: رضایت جانبازان و معلولان دفاع مقدس برای من ملاک است و تمامی این 46 سال فعالیت من بر اساس این وظیفه بوده است و هیچ گاه به مسائل مالی فکر نکرده و تنها موضوعی که برای من اهمیت داشته همین ادای دین بوده است. 

عوامل فیلم "مهمان داریم" به کارگردانی محمد مهدی کرم پور، بمنظور شرکت در جلسه نمایش و نقد این فیلم در پردیس سینمایی هویزه در مشهد به سر می‌برند.

 عوامل این فیلم، پس از زیارت بارگاه منور رضوی، از موزه‌های آستان قدس رضوی نیز بازدید کردند.

کد خبر 280159

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha