جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیموریان به دلیل رفتار لیدرهای استقلال با وی از این تیم جدا می‌شود و پژمان نوری نیز بار دیگر به ملوان باز خواهد گشت.

تیموریان

به گزارش همشهري آنلاين، تغييرات در استقلال قطعي بود اما رفتن تيموريان از اين تيم باب ميل مديران باشگاه نبود. تيموريان به گفته خودش به خاطر رفتار نامناسب ليدرهاي باشگاه قصد جدايي از تيم را دارد و به هيچ‌ وجه حاضر به تغيير نظر نيست.

در اين خصوص ايسنا طي گزارشي ماجرا را چنين روايت كرد: بهرام افشارزاده در حالی جلسه‌ای را با آندرانیک تیموریان برگزار می‌کند که این بازیکن به طور جدی خواهان جدایی از استقلال است. ظاهرا اختلافات تیموریان با باشگاه استقلال به نقطه‌ای رسیده که این هافبک ملی‌پوش ترجیح می‌دهد آبی‌پوشان را در ادامه فصل همراهی نکند.

تیموریان چهارشنبه ( 5 آذر) جلسه‌ای با افشار‌زاده داشت و در آن به شدت از حوادث رخ داده در تمرین استقلال گلایه کرد. گلایه‌ای که دلیلش توهین‌های چند لیدر استقلال به تیموریان به دلیل به سر داشتن کلاه قرمز بوده است. ظاهرا تیموریان به افشار‌زاده گفته است که این کلاه را قبلا هم به سر می‌کرد اما کسی به او گلایه‌ای نمی‌کرد و البته او همواره به تعصب داشتن در استقلال مشهور بوده است.

همچنین تیموریان به افشارزاده گفته است که پس از فحاشی و توهین چند لیدر استقلال به او به این نتیجه رسیده است که دیگر ادامه کار با استقلال منطقی نیست و باید از این تیم جدا شود و دلیل اصلی جدایی او از استقلال هم همین مسئله است.

در همين حال پژمان نوري نيز با دريافت رضايت‌نامه‌اش از استقلال به تيم سابق خود ملوان بازمي‌گردد. اما ظاهرا نوري چندان راضي به اين جدايي نبوده است. ايسنا در اين خصوص خبري مخابره كرد مبني بر اينكه وي بعد از بازگشت كاروان استقلال به تهران با چشماني اشك‌بار از مربي و هم‌باز‌ي‌هايش خداحافظي كرد.

کد خبر 279362

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha