همشهری آنلاین: "معصومه ابتکار" معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست جمهوری اسلامی ایران برای دیدار با مقام‌های بلندپایه ایتالیایی و امضاء یادداشت تفاهم همکاری‌های زیست محیطی وارد رم شد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشورمان ديروز در راس هیاتی به دعوت "جانلوکا گالتی" وزیر محیط زیست ایتالیا جهت توسعه همکاری‌های دوجانبه وارد رم شد.

خانم ابتکار در این سفر دو روزه با مقام‌های بلند پایه از جمله وزیر محیط زیست این کشور دیدار و یادداشت تفاهم همکاری‌های زیست محیطی را امضا خواهد کرد.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشورمان سال گذشته در دیدار با "اما بونینو" وزیر امور خارجه پیشین ایتالیا در تهران، در خصوص تفاهم‌نامه اولیه در زمینه‌های انرژی و تغییرات آب و هوا مذاکراتی صورت داد.

خانم ابتکار ضمن ابراز امیدواری برای همکاری‌های دو جانبه در زمینه‌های مختلف زیست محیطی و فناوری‌های سبز و ارتقاء استانداردهای محیط زیست اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم در خصوص همکاری‌های چند جانبه در چارچوب کنوانسیون‌های بین‌المللی در موضوعاتی مانند گرد و غبار از همکاری‌های ایتالیا در این زمینه استفاده کنیم. 

کد خبر 279195

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha