سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۷:۱۹
۰ نفر

گروه حوادث: شرور سابقه‌دار زمانی که خود را در محاصره مأموران دید برای فرار از چنگ آنها اقدام به زخمی‌کردن خواهرش و خودزنی کرد.

صبح روز سه‌شنبه ماموران پلیس کرج در اجرای طرح امنیت اجتماعی به سراغ شرور معروفی که بیده نام داشت رفتند و خانه وی را به محاصره درآوردند.

اما وی زمانی که خود را در محاصره مأموران دید در اقدامی جنون آمیز خواهرش را گروگان گرفت تا بتواند از محل بگریزد اما هنگامی که راهی برای فرار پیدا نکرد خواهرش را با ضربه چاقو زخمی کرد و سپس شروع  به خود زنی کرد.

مأموران با دیدن این صحنه برای اینکه شاهد اتفاق ناگوار دیگری نباشند در یک اقدام غافلگیرانه این شرور سابقه‌دار را در حالی دستگیر کردند که آثار خودزنی‌های متعدد بر روی بدن وی مشهود بود.

سرهنگ مجید بزمون، رئیس پلیس کرج- که سرپرستی این عملیات را در باغستان کرج  برعهده داشت با اعلام این خبر گفت: در این عملیات که از ساعت 5 بامداد شروع شد ماموران توانستند سه برادر  را که آنها نیز از اشرار محل بودند  به دنبال اخطارهای نهایی و شلیک تیرهوایی در داخل خانه‌شان در حیدر‌آباد  زمانی که با در دست داشتن قمه با پلیس درگیر شده بودند دستگیر کنند.

کد خبر 27903

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز