مجموع نظرات: ۰
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷
۰ نفر

نظرسنجی انجام شده از تهرانی‌ها درباره عملکرد میادین میوه و تره‌بار تهران نشان می‌دهد که شهروندان در مجموع از قیمت و کیفیت محصولات ارائه شده راضی هستند، اما نسبت به سایر مزیت‌های میادین، برخورد فروشندگان هنوز در حد رضایت مطلوب تهرانی‌ها نیست و کمی پایین‌تر از ۵۰درصد مراجعان به میادین از برخورد فروشندگان راضی هستند.

به گزارش دفتر مطالعات اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، درنظرسنجي انجام شده از 1032نفر از مراجعه‌كنندگان به ميادين مختلف ميوه و تره‌بار تهران 54درصد به‌صورت كلي از عملكرد اين مجموعه‌ها ابراز رضايت كردند. شهروندان با درصدي نزديك به همين، از ارزان بودن محصولات، تنوع و كيفيت آنها و امكانات ميادين راضي بودند اما تنها 48درصد گفتند كه از برخورد كاركنان رضايت دارند.

  • كيفيت محصولات

نيمي از تهراني‌ها از تنوع محصولات ارائه شده (ميوه و صيفي و فرآورده‌هاي پروتئيني) در ميدان‌هاي ميوه و تره‌بار راضي هستند اما در مورد كيفيت نظرات متفاوت است. 27درصد كيفيت ميوه را زياد و خيلي زياد ارزيابي كرده‌اند و 50درصد هم گفته‌اند كيفيت ميوه‌ها متوسط است. 31درصد از پاسخگويان كيفيت سبزي و صيفي عرضه‌شده ميادين ميوه و تره بار را زياد و خيلي زياد و 44درصد متوسط دانسته‌اند. در مورد كيفيت گوشت قرمز عرضه‌شده، نزديك به نيمي از پاسخگويان نظر زياد و خيلي زياد و 35درصد نيز ارزيابي متوسطي داشتند.

در مورد آبزيان هم عددها تقريبا مشابه گوشت قرمز است. كيفيت آبزيان عرضه‌شده در مراكز ميوه و تره‌بار از نظر 48درصد از پاسخگويان زياد و خيلي زياد، 33درصد متوسط و از نظر 19درصد آنان كم و خيلي كم بوده است.

در ميان مواد پروتئيني ميزان رضايت از كيفيت مرغ عرضه شده متفاوت است. از نظر حدود 66درصد پاسخگويان كيفيت مرغ عرضه شده زياد وخيلي زياد و 23درصد هم متوسط است. مطابق يافته‌هاي اين نظرسنجي، 70درصد گفته‌اند كه از ميادين نزديك به محل سكونت خود خريد مي‌كنند.

کد خبر 278631

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha