سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش و تحلیل دو فیلم داستانی با موضوع علم، به همت انجمن ترویج علم ایران، در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش همشهري آنلاين، انجمن ترویج علم ایران هم‌زمان با هفته ترویج علم برنامه‌های متنوع و متعددی در نظر گرفته است. از جمله این برنامه‌ها، نمایش و تحلیل دو فیلم داستانی «وال - ای» و «گرانش» به عنوان فیلم‌هایی مناسب برای ترویج علم، با حضور کارشناسان علمی و سینمایی در برج میلاد تهران خواهد بود.

روز چهارشنبه 21 آبان، علاقه‌مندان به علوم روبوتیک به تماشای فیلم وال‌-ای می‌‌نشینند. در این نشست آریا صبوری-کارشناس علوم روبوتیک- همراه با حافظ آهی-کارشناس سینما و مروج علم- به نقد جنبه‌های مختلف علمی و سینمایی این فیلم می‌پردازند.

روز پنجشنبه 22 آبان، فیلم «گرانش» برای علاقه‌مندان به علوم فضایی پخش خواهد شد. در این نشست پیمان اکبرنیا -منجم آماتور و ژورنالیست علمی-همراه با حافظ آهی-کارشناس سینما و مروج علم-درباره ویژگی‌های علمی و سینمایی این فیلم صحبت خواهند کرد.

نشست‌های نمایش و تحلیل فیلم انجمن نجوم ایران، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 16 تا 19 در برج میلاد تهران برگزار می‌شود. حضور در این نشست‌ها برای علاقه‌مندان به علم و سینما آزاد و رایگان است.

کد خبر 277431

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha