همشهری آنلاین: معاون اجرایی رئیس جمهوری با بیان آنکه مدیریت سیاسی ایران نمی‌تواند دفاع همه جانبه‌ای از تولید خودرو داشته باشد، گفت: در حال حاضر کیفیت خودرو به هیچ عنوان قابل دفاع نیست ضمن آنکه مردم نیز از این موضوع همیشه گله‌مند هستند.

شریعتمداری معاون اجرایی

به گزارش ایرنا، محمد شریعتمداری  در مراسم روز ملی کیفیت با بیان اینکه کیفیت خودروهای تولید داخل مطلوب نیست، تصریح کرد: امروزه مدیریت سیاسی جمهوری اسلامی ایران پس از 35 سال نمی‌تواند دفاع همه جانبه‌ای از تولید خودرو داشته باشد.

وی افزود: این امر عوامل متعددی از جمله تغییر مدیریتی و یا سیاست‌های اشتباه دارد که در این رابطه باید تدبیر مناسبی اتخاذ شود چرا که جهان امروز منتظر تعلل‌های ما نخواهد بود و با سرعت زیادی در حال حرکت است.

معاون اجرایی رئیس جمهور درخصوص مدیریت بهره‌وری آب نیز گفت: در این موضوع نیز نمی‌توان دفاع مناسبی از مدیریت بهره‌وری آب داشت زیرا در این خصوص تاکنون اقدام موثری صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه کیفیت بهره‌وری از آب مطلوب نیست، افزود: این مدیریت به گونه‌ای بوده که اکنون نمی‌توان پاسخگوی مردم بود بنابراین باید قدم‌ها سریعتر برداشته شود.

مراسم روز ملی کیفیت و اختتامیه یازدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران و تقدیر از سازمان‌های برتر، با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس سازمان ملی استاندارد، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و جمعی از تولیدکنندگان و صنعتگران برگزار شد.

کد خبر 277239

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha