یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مصطفی ملکیان، اندیشمند و محقق شناخته شده در نشست نقد و بررسی کتاب«درباره خدا» در شهرکتاب حضور می‌یابد و به نقد و ارزیابی آن می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی شهر کتاب «درباره‌ی خدا» ارزیابی انتقادی‌ای از تاریخچه‌ی شش دلیل مهم و مشهور برای اثبات وجود خدا است که از قدیم‌ترین روایت‌ها و انتقادها تا جدیدترین روایت‌ها و پاسخ‌ها را دربر می‌گیرد. این کتاب از سوی نعیمه پورمحمدی برگزدان فارسی شده  و انتشارات علمی و فرهنگی آن را به بازار کتاب عرضه کرده است.

مایکل پارمر که سالیان بسیار مدیر گروه دین و فلسفه در مرکز زبان منچستر بوده است، دست توانایی در نگارش آثار آموزشی دارد. این کتاب مجموعه‌ای از سخنرانی‌های مولف در دانشگاه بریستل در دوره‌ی مقدماتی فلسفه‌ی دین بوده است. از دیگر آثار پارمر می‌توان به فلسفه‌ی هنر پل تیلیش، مسائل اخلاقی ، دین از دیدگاه فروید و یونگ و مساله‌ی اخلاقی در پزشکی اشاره کرد.

نشست هفتگی شهر کتاب در در ساعت 16 و 30 دقیقه روز سه‌شنبه بیستم آبان ساعت به نقد و بررسی کتاب «درباره‌ی خدا» اختصاص دارد که با حضور مصطفی ملکیان و نعیمه پورمحمدی در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم برگزار می‌شود.

کد خبر 277153

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha