همشهری آنلاین: نمایشگاه آثار مهنوش نادری با عنوان "بوده‌ای بی‌مکان، باشنده‌ی بی‌زمان"، از روز جمعه ۱۶ آبان ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در گالری اعتماد افتتاح می‌شود و تا ۲۷ آبان ماه ادامه دارد.

نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین، در این نمایشگاه 15 اثر نقاشی در اندازه‌های مختلف از این هنرمند به نمایش در می‌آید.

مهنوش نادری درباره این نمایشگاه و آثار به نمایش در آمده گفته است: آنچه در این آثار پیش روی شماست، تلاشی است برای نمایاندن ابعادی جدید ورای آنچه چشم ها برای دیدنش عادت کرده‌اند؛ یک تصویر از نگاه چند ذهن که بر روی هم می‌لغزند و یا شاید حرکت رویاوار در میان ابعاد و یا شاید چند جهان موازی در انتظار نگاه شما.

مهنوش نادری فارغ التحصیل کارشناسی ارشد نقاشی از دانشکده هنر دانشگاه الزهرا و همچنین وی مدرس دانشگاه‌های هنر تهران از سال 1376 تاکنون می‌باشد.

آثار وی در نمایشگاه های انفرادی و گروهی بسیاری در ایران از جمله خانه هنرمندان ایران و گالری های نقش، مات، دریابیگی، کمال الدین بهزاد و... و همچنین در کشورهای دوبی، ایتالیا و... به نمایش در آمده است.

علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از روز جمعه 16 آبان ماه تا 27 آبان ماه از ساعت 15 تا 20 به جز روزهای دوشنبه به گالری اعتماد واقع در خیابان نیاوران (باهنر) میدان یاسر، خیابان موسوی، خیابان بوکان، پلاک 4 مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22747405 تماس بگیرند.

کد خبر 276982

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha