همشهری آنلاین: اولین جلد از مجموعه ۲۰ جلدی «کیمیا»که حاوی مطالبی کوتاه در حوزه سبک زندگی اسلامی است توسط انتشارات کیسان و در قطع جیبی منتشر شده است.

کیمیا

به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه «کیمیا» که با عنوان «سبک زندگی دینی در جامعه مهدوی در سایه قرآن و عترت (ثقلین)» منتشر شده است، دارای 313 نکته قرآنی، حدیثی و اخلاقی است که به همت دکتر امیر حسین زاده و مهندس مژگان معظمی گودرزی گردآوری و توسط انتشارات کیسان در دست علاقمندان قرار گرفته است.

نویسنده در مقدمه این کتاب بر تلاش 20 ساله خود درگردآوری این مجموعه 20 جلدی تأکید کرده و می‌نویسد: ... با توجه به تأکیدات مقا معظم رهبری بر سبک زندگی دینی و نیاز و عطش جامعه جوان ما برای آشنایی با شیوه زندگی در جامعه مهدوی و شوق و عشق به یاری امام زمان(عج) و شرایط یاری و یاران ایشان، هر جلد این مجموعه به صورت 313 نکته ای شکل گرفت به هدف یادآوری این نکته که تربیت یاران امام زمان(عج) تنها با پیاده کردن فرامین قرآن و معصومین(ع) در زندگی میسر است.

وی در پایان مقدمه از خوانندگان تقاضا کرده است که پیشنهادت خود را به نشانی اینترنتی www.kimia0313@gmail.com ارسال کنند.

این مجموعه 20 جلدی «کیمیا» با عنوان «سبک زندگی دینی در جامعه مهدوی در سایه قرآن و عترت(ثقلین)» در قطع جیبی و توسط انتشارات کیسان منتشر شده است.

کد خبر 276976

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha