همشهری آنلاین: دبیرکل حزب‌الله لبنان در شب تاسوعای حسینی با بیان اینکه حزب‌الله برای جنگ در سوریه به مجوز و توجیه دینی نیاز ندارد، گفت: اگر ما جنگ در سوریه را رها می‌کردیم، ابوبکر البغدادی قتل‌عام علیه عشیره البونمر در عراق را در لبنان نیز تکرار می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت شبکه خبری المنار، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در هشتمین شب محرم تاکید کرد: ما در سوریه می‌جنگیم تا مانع از سیطره آمریکا، صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها شویم.

وی در پاسخ به کسانی که رخدادهای کنونی را به علائم ظهور حضرت مهدی(عج) ربط می‌دهند، گفت: ما به توجیه و مجوز دینی برای جنگ در سوریه نیاز نداریم و برای اجرایی کردن علاماتی که گفته می‌شود مقدمه‌ای برای ظهور است، نمی‌جنگیم.

سیدحسن نصرالله خاطرنشان کرد: ما برای دفاع از لبنان و منطقه می‌جنگیم تا آنچه که ابوبکر البغدادی، رهبر داعش در حق قبیله البونمر در عراق کرد، برای ما تکرار نشود.

دبیرکل حزب‌الله لبنان نسبت به این مساله هشدار داد که مرتبط ساختن رخدادهای کنونی با علامات ظهور خطرات فرهنگی و فکری شدیدی دارد که تنها به گمرانی می‌انجامد و شواهدی که برخی از کتاب‌ها در این خصوص در مورد آن صحبت می‌کنند، مبتنی بر ظن و گمان و احتمال است.

کد خبر 276737

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha